ساخت و ساز غیر مجاز در کدام شهرهای خوزستان بیشتر است؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرج الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در جلسه فرمانداران استان امروز در سالن حوزه جلسات استانداری با اشاره به مشکل زمین خواری در شهرستان ها اظهار داشت: این ۵۰۰ هزار نفری که در حاشیه های اهواز غیر مجاز ساخت وساز کرده اند حتما در یک مقطعی مراقبت نشده است.

وی افزود: در گذشته یک سری مشکلاتی بوده است ولی ما باید این را تمام کنیم و از این بعد نباید ساخت و ساز و غیر مجاز داشته باشیم.

خبیر گفت: همه باید در این رابطه بسیج شوند تا نگذاریم به منابع طبیعی تعرض و تجاوز شود در بحث مبارزه زمین خواری هم باید به جد همه وارد میدان شوند.

وی اضافه کرد: در خوزستان چند شهرستان خاص داریم که نسبت به بقیه شهرها مشکلات قابل توجه ای دارند شهرستان هایی مثل اندیشمک، بهبهان ،دزفول و شوشتر که به آنها زیاد مهاجرت می شود با این معضل دست و پنجه نرم می کنند.

معاون استاندار خاطر نشان ساخت: در شهرهای صنعتی مثل اهواز،ماهشهر و مسجدسلیمان هم این مشکل وجود دارد باید جلوی این وضع نابه سامان را گرفت خواهش می کنم در برنامه خود به صورت ویژه مبارزه به زمین خواری و ساخت وسازهای غیر مجاز را قرار دهید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.