محمود عبداللهی مدیر پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه شوش شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، «محمود عبداللهی» به‌ عنوان مدیر جدید پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه شوش منصوب و معرفی شد.

با حضور فرماندار شهرستان شوش و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، صبح امروز آیین تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه شوش برگزار شد.

فرماندار شوش در این آیین، با اشاره به جایگاه ویژه این شهرستان در زمینه گردشگری و ورود مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، خواستار توجه جدی در خصوص ارائه خدمات مناسب به مهمانان نوروزی شد.

رضا نجاتی خاطرنشان کرد: شوش همه ساله پذیرای مهمانان و گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان بوده که این امر نیازمند خدمات هر چه بهتر در این زمینه است.

وی تأکید کرد: تامین سوخت و توزیع آن در چرخه اقتصاد کشور امری خطیر و حساس است و کمترین وقفه آن منجر به اخلال در چرخه اقتصاد و امنیت و رفاه مردم می‌شود.

فرماندار شوش، ضمن تقدیر از خدمات مدیریت قبلی، به سوابق مدیر جدید پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان اشاره کرد و گفت: عبداللهی از جمله مدیران توانمند و کارآمد است که می‌تواند ناحیه شهرستان شوش را به خوبی مدیریت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان از زحمات عزت‌الله رشنو تقدیر و محمود عبداللهی به عنوان مدیر جدید پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه شوش معرفی شد.

فارس/

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.