انتقاد باشگاه حفاری به برگزاری مراسم بهترین‌های فوتبال و فوتسال کشور

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرپرست تیم فوتسال ملی‌حفاری از نحوه برگزاری مراسم بهترین‌های فوتبال و فوتسال کشور انتقاد کرد.

حسین کاظمی  با انتقاد از نحوه برگزاری مراسم بهترین‌های فوتبال و  فوتسال کشور، اظهارکرد: در مراسم بهترین‌های فوتبال و فوتسال، تیم حفاری که دو کاندیدا در بخش سرمربی و بازیکن داشت، معطل و منتظر خالی شدن صندلی بود. ادغام معرفی بهترین‌های فوتسال با رشته فوتبال نیز یک کار خوب و در شان فوتسال بود ولی به قدری در سایه فوتبال قرار گرفت که خیلی زود از بزرگان فوتسال گذشتند .

وی بیان کرد: مگر نام بردن از ١۴ تیم فوتسالی که تمام مسائل مالی، جانی و مشکلات مربوط به برگزاری لیگ را به جان می‌خرند و برای اعتلای این رشته و معرفی بهترین‌ها به تیم‌ملی تلاش می‌کنند، چقدر زمان می‌برد که به سادگی از این موضوع هم گذشتند؟

سرپرست تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: از باشگاه حفاری برای دو سال متوالی است که آقای کیاوش علاسوند جزو کاندیدای بهترین مربی و همچنین فرهاد توکلی که از بهترین‌هایی فوتسال آسیا و جهان است جزود کاندیدای بهترین فوتسالیست قرار داشتند و با احترام به تمام منتخبین و نفرات برگزیده، می‌گویم که باشگاه حفاری بی‌شک به دنبال تندیس و هدیه نیست و تیم ما برای دل مردم خوزستان و کشور بازی می‌کند ولی نام بردن و احترام گذاشتن به زحمات این نفرات باعث دو چندان شدن انگیزه و روحیه آن‌ها می‌شد که متاسفانه همین قدردانی ساده را هم دریغ کردند.

وی بیان کرد: در بخش بانوان نیز که تیم فوتسال ملی‌حفاری در لیگ برتر کشور مقام دوم را کسب کرد، متاسفانه هیچ کاندیدایی حضور نداشت و در فصل قبل هم که قهرمان لیگ شدیم، تنها یک نماینده داشتیم که ملاک و تعیین نفرات، بعضا باعث ایجاد دلسردی در مدیران ورزشی خواهد شد.

کاظمی در پایان نیز گفت: جا دارد از تمام مدیران شرکت ملی‌حفاری از جمله آقای سپهری مدیرعامل  شرکت، آقای ایرج کریمی رییس تربیت‌بدنی و امور ورزش و آقای سعید شاهرخی رییس ورزش قهرمانی بابت حمایت‌‌ها و تلاش‌های‌شان قدردانی کنم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.