علی کریمی ممنوع الکنفرانس شد !

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: در اصل به نظر می‌رسد شکایت ستاد امر به معروف اصفهان و ممنوعیت حضور اودر کنفرانس مطبوعاتی هر دو در یک راستا باشند و آن فشار به علی کریمی برای سکوت در برابر فدراسیون فوتبال است. 

علی کریمی از حضور در کنفرانس مطبوعاتی پبش و بعد از بازی منع شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که کریمی در روزهای اخیر انتقادهای تندی را علیه مهدی تاج و فدراسیون فوتبال انجام داده است.

به گزارش عصرایران ،علی کریمی سرمربی تیم سپید رود رشت به دلیل آنچه نداشتن مدرک A  مربیگری آسیا نامیده می‌شود  از حضور در کنفرانس‌های مطبوعاتی منع شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که طبق قانون کریمی با نداشتن مدرک A نمی‌توانست در کنفرانس‌های قبلی هم شرکت کند اما مسوولان فدراسیون تا لحظه‌ای که انتقادهای تند کریمی علیه‌شان نبود تصمیم به اجرای قانون نگرفتند.

براساس قانون لیگ برتر سرمربی باید مدرک A داشته باشد و اگر یک مربی این مدرک را نداشته باشد در مدارک فدراسیون نامش به عنوان سرمربی ثبت نمی‌شود و حق حضور در کنفرانس‌ها را ندارد. در اصل یک مربی که این مدرک را دارد دستیار سرمربی می‌شود و او باید به کنفرانس ها برود . اما این قانون در مورد علی کریمی اجرا نشده بود تا اینکه انتقادهای تند کریمی در کانال تلگرامی اش ادامه پیدا کرد و در نهایت سعید فتاحی اعلام کرد که از بازی بعد کریمی حق حضور در کنفرانس مطبوعاتی را ندارد.

البته موج موضع گیری علیه کریمی از دیروز و با شکایت ستاد امربه معروف و نهی از منکر اصفهان آغاز شد. شکایتی که علی کریمی در کانال تلگرامی‌اش از آن پرده برداشت. در اصل به نظر می رسد این سلسله واکنش‌های پراکنده فدراسیون به انتقادهای شدیدالحن کریمی است.

علی کریمی که پیشتراز این انتقادهای زیادی به عملکرد فدراسیون فوتبال و ریس اش تاج داشت پس از بازی هفته قبل تیمش در مقابل استقلال خوزستان که به نتیجه ۱-۱ دوباره زبان به انتقاد گشوده و حرف های خود را در رابطه با فساد در فدراسیون فوتبال تکرار کرد .

همزمان با پست‌های جدید و شدیدالحن علی کریمی ، روز گذشته خبری منتشر شد که ستاد امربه معروف و نهی از منکر اصفهان از علی کریمی شکایت کرده است.

شکایت از کریمی البته به دلیل پست‌های اینستاگرامی قدیمی سرمربی سپیدرود بود.او یک پست اینستاگرامی برای تولد کوروش پادشاه هخامشنی گذاشته و یک پست هم در حمایت از احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی که پس از دیدار تیم باشگاهی‌شان مقابل نماینده اسراییل آماج حملات بودند. حالا اگر قرار بود از این رفتار کریمی شکایت شود می‌توانست در همان روزها اتفاق بیافتد . کما اینکه از پست های مشابه در حمایت از دوبازیکن دیگر وتبریک تولد کوروش هخامشنی شکایتی مشابه این نشده .

اما حالا و پس از ماه‌ها یک نهاد به نام ستاد امر به معروف و نهی از منکر ،آن هم از شهر اصفهان شاکی علی کریمی شده است. شکایت از داخل شهر زادگاه مهدی تاج ومحمد ساکت و چند تن دیگر از مسوولان و نزدیکان فدراسیون فوتبال که شائبه دخالت‌شان را به وجود می‌آورد.

در اصل به نظر می‌رسد شکایت ستاد امر به معروف اصفهان و ممنوعیت حضور اودر کنفرانس مطبوعاتی هر دو در یک راستا باشند و آن فشار به علی کریمی برای سکوت در برابر فدراسیون فوتبال است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.