راه‌اندازی کالای همراه ملوان در خرمشهر

عصر جنوب: فرماندار خرمشهر از راه‌اندازی کالای همراه ملوان در شهرستان خبر داد.
ولی‌الله حیاتی گفت: بزرگان طوایف می‌توانند با میانجی‌گری و کدخدامنشی بسیاری از مشکلات را به صورت مسالمت‌آمیز پایان دهند و از بسیاری از فرهنگ‌های اشتباه رایج مقابله کنند.

وی ادامه داد: باید تمام سعی خود را به‌کار گرفته تا در صورت ارجاع شکایت به کلانتری با تعامل بزرگان و نیروی انتظامی تا حد امکان و با گفتمان مشکل را رفع و از رسیدن پرونده به مراجع قضایی و ثبت پرونده بزه در دادگاه جلوگیری شود.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه از عشایر انتظار تعامل و ارتباط مستمر با فرمانداری را داریم، افزود: از همه می‌خواهیم در صورت شناخت سرمایه‌گذار که مایل به سرمایه‌گذاری است، آن را به دستگاه فرمانداری معرفی کرده، ما نیز قول می‌دهیم با هماهنگی اداره‌ها و در حد امکان، مشکلات را مرتفع و پروسه سرمایه‌گذاری را تسهیل کنیم.

عالی‌ترین مقام دولتی در شهرستان، به خرمشهر پیش از آغاز جنگ اشاره کرد و گفت: توسعه خرمشهر در گذشته را سرمایه‌گذاران خصوصی رقم زده بودند و برای توسعه خرمشهر فعلی نیازمند سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم.

وی اضافه کرد: لازم است زمینه حضور سرمایه‌گذاران در خرمشهر و بازگشت سرمایه‌گذاران خرمشهری که در گذشته در این شهر سرمایه‌گذاری کرده بودند را فراهم سازیم.

حیاتی گفت: خرمشهر از ظرفیت‌های خوبی همچون ظرفیت ساحل کارون در بخش گردشگری و زیرساخت‌هایی همچون بندر و مرز شلمچه برخوردار است.

فرماندار خرمشهر همچنین از راه‌اندازی کالای همراه مسافر خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی کالای همراه ملوان در خرمشهر را در برنامه خود داشته که نقش مهمی در رونق اقتصادی و ایجاد نشاط و شادابی خواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه شعار ما وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است، افزود: همه مسئولان باید از خودشان آغاز کرده و این امر در بین تمام مردم گسترش یابد تا با تعامل، همدلی و وحدت بر مشکلات غلبه و مسیر توسعه را هموار سازیم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.