کمبود اعتبار دلیل توقف پروژه جاده خوزستان به اصفهان

عصر جنوب: حجت‌الله درویش‌پور در خصوص احداث جاده باغملک، ایذه، دهدز که شاهراه خوزستان به استان‌های مرکزی از جمله اصفهان است، اظهار کرد: مقداری از جاده مربوطه در حال انجام شدن است و در این‌خصوص دیدارهایی با مسئولان داشته و نسبت به سرعت کم پیشرفت کار گلایه داشتیم.

وی گفت: این جاده از سمت باغملک به ایذه در حال اجرا است ولی، به‌علت نبود بودجه لازم، اجرای کامل آن با مشکل مواجه شده است.با این مشکلات ذکر شده، تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به این کار انجام خواهیم داد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس‌ در ارتباط با وضعیت پزشکی شهرستان و مشکلات فراوان تنها بیمارستان این شهر عنوان کرد: تغییراتی در حال صورت‌ گرفتن است و تزریق مالی به این بیمارستان برای تجهیز امکانات صورت گرفته است.

درویش‌پور در خصوص ساخت بیمارستان جدید در شهرستان با توجه به نیازمند بودن شهرستان به مراکز‌ پزشکی گفت: با توجه به کمبود یک بیمارستان برای جمعیت چندین هزار نفری ایذه، صحبت‌هایی با مسئولان امر صورت گرفته اما، متاسفانه به نتیجه خاصی نرسیده است. اما همچنان به‌دنبال تاسیس یک بیمارستان جدید خواهیم بود.

وی در راستای انتقال آب از دریاچه سد کارون ۳ به دشت ایذه و حفاری تونل برای ایجاده راه ریلی و آسفالته به استان‌های خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد کار اولیه برای ساخت و انجام این پروژه را انجام داده‌ایم و اعتبار این طرح در لایه بودجه امسال دولت قرار گرفته است.

حجت‌الله درویش‌پور با قول اجرایی شدن این پروژه در آینده تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و کمبود اعتبارات برای این طرح‌ها، قرار بر این‌ است که دولت با وارد کردن بخش خصوصی برای انجام این پروژه در شهرستان، مشکلات را بر‌طرف کند و در سال‌های آینده شاهد احداث این تونل‌ها خواهیم بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.