خطیب جمعه رامهرمز: تروریست‌ها پرورش یافته کشورهای غربی هستند

عصر جنوب: امام جمعه رامهرمز گفت: تروریست‌ها پرورش یافته کشورهای غربی هستند و به طور علنی از آن‌ها حمایت می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی خطیب جمعه رامهرمز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مسلمین باید همیشه خود را به سلاح روز آماده سازند و در زمان جهاد و جنگ با کفار بتوانند به معنای واقعی کلمه جهاد، به دستور خداوند عمل کنند. آن‌هایی که از جان و مال خود گذشتند و در ۸ سال دفاع مقدس شرکت کردند از افضل مجاهدین هستند و نزد خداوند اکرم و افضلند و این اساس منطق اسلام است.

 

خطیب جمعه رامهرمز با توجه به ادعاهای واهی غرب پیرامون مبارزه با تروریست تصریح کرد: تروریست‌ها، پرورش یافته کشورهای غربی هستند و آن‌هایی که خودشان در خلق گروه تروریستی داعش دست دارند، حالا ادعای ار بین بردن این گروه را دارند.حامیان اروپایی تروریست‌ها به صورت علنی طرح تروریست‌های خوب و بد را کلید زده‌اند و از تشکیل گروه‌های تروریستی جدید بر علیه نظام سوریه حرف می‌زنند.

 

موسوی همچنین گفت: تنها کشوری که با صداقت در مقابل همه تروریست‌ها ایستاده است، جمهور اسلامی ایران و مردم ما هستند آن وقت ملعون‌های اروپایی و انگلیسی‌ ما را حامی تروریست می‌نامند.

 

خطیب جمعه رامهرمز در پایان گفت: به حول و قوه الهی هر عملی که این کشورهای تروریست‌پرور انجام دهند به خودشان برخواهد گشت و حق همیشه پیروز است و این وعده خداوند است.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.