انجام آسفالت‌ مناطق محروم اهواز در دستور کار شهرداری است

عصر جنوب: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: عملیات روکش آسفالت مناطق محروم شهر، توسط سازمان عمران شهرداری اهواز در حال انجام است.

سید سعید باب‌المراد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در راستای افزایش ایمنی معابر ورودی و پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی، عملیات روکش میدان ورودی عین دو به مساحت ۵ هزار و ۵۸۶ مترمربع به اتمام رسید.

 

وی عنوان کرد: به منظور توزیع یکسان امکانات و نزدیک شدن به استانداردهای روز زندگی شهری و بهبود سرانه‌های مطلوب ‌شهری، عملیات روکش آسفالت خیابان رامین ۶ و ۷ عین دو به مساحت ۲ هزار و ۲۹۳ مترمربع توسط اکیپ اجرایی آسفالت سازمان عمران شهرداری اهواز صورت پذیرفت.

 

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز همچنین عنوان کرد: این روند به‌طور مستمر در مناطق محروم تا پایان سال ادامه خواهد داشت و علاوه بر بهبود رفت و آمد شهروندان در این محله‌ها، دسترسی آنان به معابر اصلی آسان‌‌تر می‌شود.

 

باب‌المراد با بیان اینکه آسفالت‌ریزی میدان ورودی عین دو و خیابان‌های کوی رمضان انجام شد افزود: در ادامه فعالیت‌های خدماتی و عمرانی این سازمان، عملیات روکش آسفالت خیابان ۶۸ متری به مساحت ۷ هزار ۸۸۵ مترمربع و خیابان پنج فاز دو کارگری کوی رمضان به مساحت ۷۷۴ مترمربع، توسط عوامل اجرایی سازمان عمران شهرداری اهواز انجام شد.

 

این مدیرعامل در پایان با اظهار امیدواری از ادامه اجرای این عملیات در سال جاری و رضایت عمومی شهروندان عنوان کرد: عملیات روکش آسفالت صورت گرفته در دو شیفت صبح و شب انجام شده است.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.