خلاقیت و کار نو دکتر محمد تقی محمدی قائم مقام ستاد پویش حامیان رئیسی نتیجه داد

حسب نگاه تحلیلی با تکیه بر واقعیات و بررسی همه جانبه از چگونگی فعالیت های تبلیغاتی برای کاندیداهای انتخابات یازدهم رباست جمهوری ضمن ارج نهادن به تلاش همه دست اندرکاران ستادهای هر هفت کاندیدای این دوره و فعالیت برای گرم نگه داشتن تنور انتخابات و جلب نظر آحاد و گروههای مختلف مردمی برای آمدن به پای صندوقهای رای ، در این راستا بررسی و نظر سنجی های میدانی حکایت از آن داشت که در بین ستادهای حامیان دکتر رئیسی رویه و اقدامات اثربخش در ستاد مرکزی پویش حامیان رئیسی بگونه ای جلب توجه نمود که می توان گفت به اذعان اکثر فعالین اجتماعی و سیاسی با شناخت و مطالعه شرایط موجود توسط قائم مقام ستاد مرکزی پویش حامیان رئیسی یعنی دکتر محمدتقی محمدی دست به کار جدید و خلاق زده شده تا با تحقق آن افزایش انگیزه فردی از بین توده ها و اقشار و اقوام مختلف در دور ترین نقاط مختلف کشور هم برای حضور بر پای صندوق ها و هم رای به کاندید مورد نظر خود یعنی دکتر رئیسی را در بر داشته باشد.

شواهد بعد از پایان انتخابات حکایت از آن دارد که ستاد مذکور با تدبیر و خلاقیت قائم مقام خود بدرستی به اهداف دست پیدا کرد و اظهارات اکثر فعالین اجتماعی و انتخاباتی بر این باورند که این ستاد بیشتر از مابقی ستادها با صدور بیش از یک و نیم میلیون ابلاغ فردی بعنوان پویش انتخاباتی بین تمامی اقشار در سراسر کشور تاثیرگذار و جدید ترین رویه را در افزایش انگیزه فردی و احساس مسئولیت برای رای دادن به دکتر رئیسی را داشته است و بنابر منابع آگاه اگر بعضا بزرگان و شخصیت های نافذ در اقوام و اقلیت ها در این حضور تردید اندکی داشتند با تکیه بر محبوبیت و جذابیت خاص قائم مقام ستاد پویش حامیان رئیسی با انگیزه قابل توجه همراه این ستاد می شدند .

لازم به ذکر است وی یکی از دلاوران خطه غربی کشور از شهر دره شهر استان ایلام که البته با خوزستان و لرستان روابط ایلی و عشایری دارد و از ۱۴ سالگی وارد جبهه‌های نبرد بادشمن متجاوز می‌شود و تا پایان جنگ در لشکر ۱۱ کوهستانی امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام به صیانت از انقلاب اسلامی می‌پردازد.

می‌گوید ۳۵ ماه به‌صورت مداوم در عرصه‌های نبرد حضور فعال داشته و به آن افتخار می‌کند. به گفته وی هر کجا که رزمندگان دلاور، شجاع، مخلص و گمنام لشکر ۱۱ امیرالمؤمنین(ع) حضور داشته‌اند، موفق عمل کرده اند . تاریخ مکتوب جنگ ، خاطرات رزمندگان و … عملیات‌های پیروزمند والفجر۳، والفجر۵، کربلای ۱، نصر ۸، کربلای ۱۰ و والفجر ۱۰ مؤید این ادعا است.

با جوانان ؛ دوستان و شهدایی همنشین بوده که به قول ایشان در طول تاریخ تکرار نخواهد شد. مدتی نیز افتخار پوشیدن لباس سبز پاسداری را داشته است. تمام موفقیت‌هایش را مرهون دعای خیر پدر خویش می‌داند.

با وجود مشغله فراوان از سنگر دانش نیز غافل نمی ماند و در رشته فرهنگ و ادب دیپلم گرفت. لیسانس خود را در رشته ادبیات فارسی اخذ و فوق لیسانس را در رشته روابط بین‌الملل تا مقطع دکترا ادامه داد. عطش فراگیری علم بیش از این است. دروس حوزی را تا سطح ۲ در حوزه علمیه فرا می‌گیرد. در رشته مهندسی عمران نیز تحصیل کرده است.

به‌دلیل دانش و تجارب ارزنده در مشاغل گوناگون دولتی به‌کار گرفته می‌شود ولی نمی‌خواهد خدماتش را بیان کند. در حوزه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی و روابط بین‌الملل علوم سیاسی مسئولیت‌های گوناگون و خطیری ایفا کرده است.

مدتی به عنوان دبیر اول سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد و کنسول اول جمهوری اسلامی ایران در بصره فعالیت مؤثری داشت. بسیاری از مشاغل در سنین جوانی و نوجوانی بردوش ایشان قرار گرفت. ولی تمام آن را مربوط به برکات نظام و انقلاب می‌داند و هیچ چیزی را مربوط به خودش ذکر نمی‌کند.

مطالب پیشنهادی