نسل جوان از تجارب مسئولان دوران دفاع مقدس استفاده کنند

عصر جنوب: استاندار خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس برای گرفتن مسئولیت به سر و کول هم نمی‌زدند و هم‌افزایی موجب موفقیت و انجام کارها می‌شد که نسل جوان ما باید از این تجارب استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان خوزستان و نشست تجلیل از فرمانداران، بخشداران و شهرداران دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در استانی که تنوع قومیتی و تفکرات سیاسی تیز وجود دارد، جای این دور هم نشستن‌ها خالی بود.

 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس برای گرفتن مسئولیت به سر و کول هم نمی‌زدند و هم‌افزایی موجب موفقیت و انجام کارها می‌شد.

 

مقتدایی گفت: این امور موجب عبرت نسل جوان ما می‌شود که در پذیرفتن مسئولیتی باید از تجارب آن نسل نهایت استفاده را بکنند.

 

به گزارش فارس از اهواز همچنین در این نشست عبدالرضا تشکری‌جهرمی، فرماندار و شهردار آبادان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ارج و احترام شایسته بزرگوارانی است که عزت و شرف جامعه ایران را جاودانه ساختند و سرفرازی انقلاب و پایداری آن مدیون کسانی است که در دوران دفاع مقدس اسلام ناب را به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در مسیر خود قرار دادند.

 

وی افزود: باید دوباره نهضتی برپا کرد و دفاع مقدسی دیگر خلق کرد که زنگ بیدارباش دوباره باشد و خماری را از سر همگان بردارد.

 

تشکری‌جهرمی تصریح کرد: باید امر به معروف و نهی از منکر را در همه ابعاد جهادگرانه احیاء کنیم و به عنوان سلاحی کارساز در نبر به کار گیریم.

 

فرماندار و شهردار اسبق آبادان گفت: تدابیر و بسیج همگانی در نشر فرهنگ اسلامی با عزمی راسخ در این عرصه باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

 

در این نشست محمدجواد محمدی‌زاده، فرماندار دزفول در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: مردم سلحشوری در استان خوزستان هستند که در دوران دفاع مقدس جانانه ایستادند و ما مدیون این مردم هستیم.

 

وی یادآور شد: امروز این فضا را برای اداره کشور نیاز داریم؛ مردم ما خوب هستند و دولت مردان قطعا دلشان می‌خواهد خدمت کنند و این همراهی را این‌گونه باید نهادینه کرد.

 

فرماندار اسبق دزفول گفت: وحدت‌ بین همه جوانان قدیمی و سال‌خورده‌های فعلی که توفیق خدمت در خوزستان را داشتند، مثال زدنی است؛ این روحیه را بازیابی کنیم. امروز نیز پرچم این عزت به دست بزرگوارانی است که تعداد آنها قابل توجه است و این امکان وجود دارد که این وحدت پیش برود.

 

حبیب آغاجری، نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیکاری در استان خوزستان بسیار است و با توجه به اینکه استان ظرفیت‌های بسیاری دارد، باید از این ظرفیت‌ها در جهت کاهش بیکاری استان استفاده کرد.

 

وی افزود: طرح ۵۵ هزار هکتاری که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به همان طرح ۸۰ هزار هکتاری توسعه و به نتیجه برسد. همچنین مشکل آب شرب استان در قالب سه طرح غدیر، مشکل آب در شهرهای غرب استان رفع شود.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.