باقری نیا درنشست خبری قبل ازبازی شرکت نکرد

عصر جنوب: مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت : تیم ما کمی بدشانس بوده اما با شکست دادن راه آهن نخستین پیروزی خودرا درلیگ برتر جشن می گیریم .
فرزاد حافظی روز چهارشنبه به جای عبدالمجید باقری نیا سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر راه آهن شرکت کرد.

 

وی در این نشست گفت :برای شکست تیم راه آهن به تهران آمده ایم و می خواهیم نخستین پیروزی خود را برابر این تیم کسب کنیم و جشن بگیریم.

 

وی در مورد نیامدن باقری نیا به نشست مطبوعاتی خاطرنشان کرد که این آخرین بازی است که باقری نیا برنیمکت این تیم می نشیند و امیدوارم با خاطره خوش از این تیم جدا شود.

 

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد دیدار تیمش در برابر راه آهن گفت: بازی فردا ( پنج شنبه ) خیلی حساس است . ما در حال حاضر وضعیت خوبی درجدول نداریم . به رغم احترام به تیم مقابل تنها برای کسب سه امتیاز این بازی به تهران آمده ایم و به طور حتم با دست پر تهران را ترک خواهیم کرد.

 

وی در مورد تیم راه آهن نیز گفت : این تیم کادر بسیار خوبی دارد. علاوه براین از بازیکنان نامداری سود می برد و درحال حاضر جایگاه این تیم در جدول ، جایگاه واقعی این تیم نیست و در ادامه لیگ، این تیم به رده های بالای جدول صعود خواهد کرد.

 

حافظی در مورد دیدارهای قبلی تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر گفت : تیم نفت مسجد سلیمان خیلی خوب فوتبال بازی می کند اما با بدشانسی نتوانستیم برابر رقبای خود به پیروزی برسیم که امیدوارم دربازی فردا پیروز شویم .

 

وی خاطرنشان کرد که بازیکنان تیم شرایط خوبی دارند و امیدوارم فردا بازی خوبی را مقابل تیم راه آهن به نمایش بگذارند.

 

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد ادامه همکاری خود با این تیم نیز گفت : با این تیم قرارداد دارم اما تابع تصمیمات مدیریت هستم اگر مرا بخواهند، می مانم و گرنه از تیم جدا می شوم .

 

وی گفت : تیم نفت در آینده از انتهای جدول جدا می شود و به رده های بالای جدول صعود می کند.

 

دیدار تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و راه آهن فردا ( پنج شنبه ) در ورزشگاه اکباتان برگزار می شود.


 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.