یکهزار سایت تلفن همراه نسل سوم در ایران راه اندازی شد

عصر جنوب: همزمان با هفته دفاع مقدس ،یکهزار سایت تلفن همراه نسل سوم در ایران روز چهارشنبه با حضور مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، در آیینی نمادین در آبادان راه اندازی شد.

به گزاش ایرنا مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران در این آیین که در تالار مهر آبادان برگزار شد، با اشاره به راه اندازی پنج هزار سایت نسل سوم و چهار تلفن همراه تا پایان امسال در ایران افزود: مجوز نسل سوم و چهارم تلفن همراه از اول شهریور، به همراه اول واگذار و تاکنون ۲۳ شهر از مزایایی آن بهره مند شده اند.

 

‘وحید صدوقی’ حرکت جهادی شرکت ارتباطات سیار ایران در خدمت رسانی به جامعه و ارتقای کیفیت تلفن همراه را یادآور شد و گفت: تاکنون ۲۷ هزار میلیارد ریال برای توسعه شبکه تلفن همراه اول در کشور هزینه شده است.

 

وی سرمایه گذاری یکهزار و ۲۰۰ میلیون ریالی شرکت تلفن همراه در شهرهای خوزستان را یادآور شد و افزود: نوسازی شبکه تلفن همراه اول در پنج شهرستان اهواز، آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر به صورت کامل انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به نوسازی شبکه تلفن همراه در آبادان و خرمشهر پس از ۲۰ سال اظهار کرد: خدمات نسل سوم تلفن همراه در این دو شهر همزمان با اهواز ارایه می شود.

 

وی ضریب نفوذ همراه اول در خوزستان را بالای ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: خوزستان دارای سه میلیون و ۳۳۰ هزار مشترک همراه اول است.

 

صدوقی، تعداد سایت های تلفن همراه اول در خوزستان را یکهزار و ۲۸۸ سایت نسل دوم برشمرد و گفت: ۱۷۵ سایت نسل سوم برای خوزستان پیش بینی شده که در یک ماه گذشته ۱۵۰ سایت از این تعداد نصب و راه اندازی شده اند.

 

وی افزود: ۷۷ شهر و دو هزار و ۶۹۵ روستا با ضریب نفوذ ۹۰ درصد از خدمات تلفن همراه اول استفاده می کنند.

 

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران اظهار کرد: اکنون دو هزار و ۴۲۳ کیلومتر از جاده های اصلی، ۴۸۶ کیلومتر از جاده های فرعی و ۴۷۰ کیلومتر مسیر ریلی خوزستان زیر پوشش تلفن همراه اول قرار دارد.

 

وی طراحی سیم کارت های جدید با نام ‘سیمکا’ در خوزستان همزمان با نوسازی شبکه همراه اول را یادآور شد و افزود: این سیم کارت ها به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان در ۵۰ نقطه شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اهواز به مدت دو روز به صورت رایگان توزیع می شوند.


 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.