مساله تردد خودروهای پلاک اروند در شهرهای خوزستان بزودی حل و فصل می شود/برخی لابی ها از حرکت استاندار متضرر می شوند

عصر جنوب: عبدالله تمیمی اظهار داشت:اقای استاندار که این خبر را اعلام کرده اند قبلش در تهران لابی هایی کرده و موافقت مسئولین را جلب کرده است و اینگونه نیست که امروز بعضی ها می گویند این کار استاندار خلاف و در تضاد با دولت است.

 

عبدالله تمیمی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب  در خصوص سفر رئیس جمهور به امریکا و احتمال دیدار با اوباما اظهار داشت: توصیه من به اقای رئیس جمهور این است که ما با لبخندها نباید گول بخوریم مشکل ما با آمریکا یک مشکل ریشه ای است فرض کنید نهایت ارتباط این است که اقای روحانی با اوباما دیدار کند خب نتیجه اش چیست؟ باید آسیب شناسی کرد اگر روحانی با اوباما دست داد چه چیز به دست می اوریم و چه از دست می دهیم؟

 

وی ادامه داد: من قبول ندارم که با یک مکالمه و سلام علیک مشکل ما با آمریکا حل شود شما در مذاکرات هسته ای دیدید اگر یک قدم عقب آمدیم آنها ده قدم جلو آمدند و مدعی شدند دیدار و ملاقات با آمریکایی حلقه تحریم ها را تنگ تر می کند شما دید بعد صحبت اقای ظریف با جان کری آنها عکس مطالب را می گویند و جریح تر شدند.

 

عبدالله تمیمی در خصوص مصوبه استاندار در زمینه تردد ماشین های مناطق آزاد در خوزستان و مصوبه دولت در رد آن اظهار داشت:اقای استاندار که این خبر را اعلام کرده اند قبلش در تهران لابی هایی کرده و موافقت مسئولین را جلب کرده است و اینگونه نیست که امروز بعضی ها می گویند این کار استاندار خلاف و در تضاد با دولت است.

 

 

 

وی افزود:گاهی اوقات بخش نامه هایی می آید که برداشت ها از آن متفاوت است امروز این موضوع بین استان و تهران در حال مذاکره است و بزودی حل و فصل می شود.

 

نماینده مردم شهرستان شادگان گفت:بعد از اعلام خبر تردد ماشین های پلاک اروند در استان خیلی از مردم ماشین های پلاک اروند خریدند و در بازار خودرو جنب و جوش افتاده است بعضی مردم ماشین های پلاک ملی خود را فروختند اگر بخواهند این مسئله را لغو کنند یک ضربه اقتصادی به خانواده های استان وارد می شود  باید به دولت بقبولانیم که تصمیم استاندار تصمیم صائب و خوبی است شاید بعضی از لابی ها با حرکت استاندار متضرر می شود که ما کار به آنها نداریم.

 

عبدالله تمیمی  در پاسخ به این سوال که آیا شما در دفاع مقدس حضور داشته اید عنوان داشت: من ۳۲ سال در سپاه خدمت کرده ام و جزو بچه های جبهه و جنگ بوده ام سابقه هفت سال حضور در جبهه ها را دارم و در ۲۳ عملیات شرکت کرده ام  بنده یک روز جبهه را با چهار سال دوران نمایندگی عوض نمی کنم دلمان برای آن روزها تنگ شده است دلمان برای صداقت و صفا بچه ها تنگ شده است.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.