پیام شهردار اهواز به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: در جهان امروز حمل و نقل از جایگاه ویژه ای برخوردار است و نقش تعیین کننده ای در ساختار اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جوامع کنونی ایفا می کند.

سرزمین ایران هجده قرن (به گواه تاریخ) یکی از مسیرهای حمل و نقل کالاهای تجاری و دانش و فرهنگ بشری بوده زیرا بخشی از جاده ابریشم از قلمرو این دیار عبور می کرده.
حمل و نقل ایمن یکی از نعمت های بزرگ و مهمی است که در تامین امنیت جانی انسانها و انتقال کالاهای متعدد اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، نقش بسزایی دارد.
۲۶ آذر به منظور شناساندن نقش و جایگاه والای شبکه گسترده حمل و نقل کشوری و تکریم افرادی که در این مسیر در حال تلاش و فعالیتند به نام روز ملی حمل و نقل نامگذاری شد.
اینجانب این روز را به تمامی عزیزانی که در این عرصه در حال تلاش و فعالیتند از جمله همکاران ارجمندم در معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی و سازمان پایانه ها و کلیه فعالان عرصه حمل و نقل کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و کوشش و زحمات این بزرگواران را ارج می نهم.امید که در سایه الطاف پروردگار در تمامی مراحل زندگی موفق و برقرار و تندرست و پیروز باشید.

**موسی شاعری*
*شهردار اهواز**

مطالب پیشنهادی