نماینده آبادان: جهان به دفاع مقتدرانه مردم ایران اعتقاد راسخ پیدا کرده است

 

عصر جنوب: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام کشورهای جهان به دفاع مقتدرانه مردم ایران با دست خالی در مقابل دشمن بعثی به واسطه ایستادگی آنان اعتقاد راسخ پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدسعید انصاری ظهر امروز در آئین رونمایی از اینترنت پرسرعت نسل سوم در محل تالار مهر آبادان دستاوردهای ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس را بسیار عظیم خواند و اظهار کرد: واقعیات و درس‌های هشت سال دفاع مقدس، سرچشمه‌ای است که اگر به درستی دانسته و درک شود، به طور قطع به سود ملت ایران و آینده کشور خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: تجربه هشت سال دفاع مقدس نشان داد که با وجود تمام تنگناها و فشارها، می‌توان با عزم راسخ و توکل بر خدا، در مقابل زورگویی و توقعات بی‌جای قدرت‌های استکباری جهان ایستاد.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه ما به برکت خون شهیدان و رهبری امام راحل است.

 

انصاری یادآور شد: موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و غیره در بخش بین‌الملل به طور قطع به دلیل پیروی کردن از فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است.

 

این نماینده در پایان با اشاره به راه اندازی اینترنت پرسرعت نسل سوم در آبادان و خرمشهر خاطرنشان کرد: این حرکتی شیرین و قابل تقدیر برای مردم این مناطق است که از این بابت از تمام تلاشگران این عرصه به نیابت از مردم و مسئولان آبادانی قدردانی می‌کنم.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.