یک پرستار در دزفول بر اثر کرونا به شهیدان سلامت پیوست

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: پروین کیوان یکی از پرسنل پرستار در بیمارستان بزرگ دزفول بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: این شهید  مدافع سلامت دزفول در نبرد سهمگین با بیماری کرونا به همکاران شهیدش پیوست 
علی قمیشی یکشنبه در پیامی شهادت این تلاشگر بیمارستان بزرگ دزفول را به مردم، همکاران، جامعه پرستاران و خانواده کیوان تسلیت گفت.
پروین کیوان، ۵۳ ساله از پرسنل بیمارستان بزرگ دزفول می باشد که حدود ۲۰ سال سابقه کار داشت .
پیش از این نیز سعید عباسی، محمود ایزدپناه و حسین جودکی از مدافعان سلامت دزفول بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت ایران در روز شنبه، با فوت ۳۳۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید-۱۹ در ایران به ۳۲هزار و ۳۲۰ نفر رسید.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان را قرمز اعلام کرد.

 ۴۳ شهرستان فوق قرمز کشور وجود دارد که قرار است از فردا محدودیت‌هایی در آنها ایجاد شود. مسجد سلیمان در استان خوزستان نیز جزو این شهرستان‌هاست.

مطالب پیشنهادی