بهره‌مندی ۷۷ شهر خوزستان از پروژه انتقال وسیع همراه اول

عصر جنوب: مدیرکل مخابرات خوزستان گفت: در زمان حاضر ۷۷ شهر استان از پروژه انتقال وسیع همراه اول بهره‌مند شدند.

عبدالکریم آرمات ظهر امروز در آیین رونمایی از اینترنت پرسرعت نسل سوم و جشن نوسازی شبکه ارتباطی تلفن همراه در محل تالار مهر آبادان اظهار کرد: از آنجایی که شهرهای آبادان و خرمشهر در دوران دفاع مقدس درگیر مستقیم جنگ بودند لذا دین بزرگی بر گردن همه ما دارند.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات به مردم این شهرها در حقیقت پاسخ کوچکی به آن همه عزت، غیرت، مقاومت و ایثارگری مردم این مناطق است.

مدیرکل مخابرات خوزستان با بیان اینکه در تمام عملیات‌ها این دو شهر، کانون توجهات بود، تصریح کرد: آبادان زمانی پایگاه تمام رزمندگان برای مقابله با تهاجم دشمن بعث عراق بود.

آرمات یادآور شد: ما آرامش و امنیت امروز خود را مرهون از خودگذشتگی، جانفشانی و ایثار و مقاومت مردم آبادان و خرمشهر هستیم.

این مدیرکل گفت: طبق قولی که به مردم این دو شهر دادیم امروز شاهد افتتاح نخستین اینترنت پرسرعت نسل سوم در سطح کشور به طور رسمی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نوسازی شبکه ارتباطی تلفن همراه اول در جنوب غرب خوزستان افزود: با انجام این کار مردم شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، بندرامام، ماهشهر و امیدیه می‌توانند از پهنای باند بیشتری بهره ببرند.

مدیرکل مخابرات خوزستان در پایان اظهار کرد: با انجام این کار امکان استفاده از خدمات همراه اول در نقاط کور و دور از دسترس ایجاد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.