مصاف خوزستانی‌ها با پایتخت‌نشین‌ها

عصر جنوب: در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور، هر سه‌ نماینده فوتبال خوزستان در این آوردگاه ‌به مصاف حریفان تهرانی خود خواهند رفت.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی آغاز می‌شود که تیم‌های خوزستانی هر کدام با شرایط منحصر به خود چشم به ادامه بازی‌ها دوخته‌اند.

در همین چارچوب عصر پنجشنبه و از ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه، نفت مسجدسلیمان در تهران و در ورزشگاه اکباتان میهمان یاران استیلی خواهد بود.

نفتی‌ها که حال و روز خوشی در لیگ برتر ندارند و خود را فانوس به دست در انتهای جدول رده‌بندی مسابقات می‌بینند، در حالی به مصاف راه آهن خواهند رفت که هفته گذشته نیز باز هم «میزبان مغلوب» لقب گرفته بود و پس از آن دیدار نیز، باقری‌نیا سرمربی این تیم از سمت خود کناره‌گیری کرده بود، اما به خواسته مدیران باشگاه این بازی را نیز بر روی نیمکت خواهد نشست.

باقری‌نیا که می‌توان گفت‌ انگیزه‌ای برای این دیدار ندارد، فقط در جهت همراهی تیم در تهران باقی‌مانده و مطمئنا در اندیشه یک پایان خوش است، چرا که تاکنون چیزی که از خود نشان داده و خواستار مصلحت تیم نفت بوده تا مصلحت خویش.

به هر صورت نفتی‌ها با امکانات اندکی که در اختیار دارند، بر اساس بضاعت خود نتیجه گرفته‌ و نمی‌توان از یک مربی با چنین شرایط و امکاناتی انتظار معجزه داشت.

اما در ورزشگاه بزرگ آزادی، و در مقابل دیدگان تماشاگران قرمز پایتخت، استقلال خوزستان، دیگر تیم این جلگه شگرف کشورمان در برابر تیم حمید درخشانی صف‌آرایی خواهد کرد که این روزها فشار‌های زیادی را از پیرامون خود تحمل کرده و پس از رفتن دایی از این تیم تقریبا حاشیه از این تیم دور نشده است.

پرسپولیسی‌ها که هفته گذشته اولین برد خود را با حمید درخشان کسب کرده‌اند، بسیار علاقمند هستند تا با کسب یک برد دیگر آرامش را به اردوی این تیم بازگردانند و فشار و انتقادات را تا حدودی از حوالی این تیم دور کنند.

اما تیم ویسی که دو هفته‌ای می‌شود جان تازه و روحیه مضاعف گرفته، در هفته دهم باید به مصاف پرسپولیس برود که این می‌تواند بدترین قرعه ممکن برای استقلالی باشد که به تازگی روند رو به رشد خود را آغاز کرده است.

استقلال صنعتی خوزستان پس از بردی که در قم و در مقابل صبا به دست آورد، هفته گذشته در اهواز ترمز تراکتورسازان را کشید و این تیم را در عدد دو متوقف کرد.

این تیم بعد از ظهر پنجشنبه و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی در مقابل یاران پرسپولیس صف‌آرایی خواهد کرد.

اما مدافع عنوان قهرمانی و سرآمد تیم‌های استان خوزستان در لیگ برتر، این‌بار در اهواز و در مقابل تیم خوب نفت تهران به میدان خواهد رفت، فولادی‌ها که با غلبه بر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زده و مجددا توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کردند، قصد دارند روند صعودی خود را تا رسیدن به صدر جدول حفظ کنند.

مشخص است که قرمزپوشان اهوازی روز جمعه با توپ پر به میدان پای خواهند نهاد و برای غلبه بر یاران علیرضا منصوریان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

فولاد که در این فصل با خانه تکانی اساسی مواجه بوده، کمتر نبود بازیکنان جدا شده از این تیم را حس کرده است و با نتایج نسبتا قابل قبول خود نشان داده که فوتبال این باشگاه به افراد متکی نیست و این برنامه‌ریزی بلند مدت این باشگاه است که نتایج این تیم را رقم می‌زند.

قرمزپوشان اهوازی که با تک گل سروش رفیعی در هفته گذشته استقلال را از پیش روی برداشته بودند، به نظر می‌رسد روحیه مضاعفی برای غلبه بر نفت تهران دارند.

فولاد خوزستان، روز جمعه و از ساعت ۱۷و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز میزبان تیم نفت تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های خوزستانی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور، به مصاف حریفان تهرانی خود خواهند رفت که در این چارچوب، نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه اکباتان تهران میهمان راه‌آهن خواهد بود، استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس است و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز پذیرای تیم نفت تهران خواهد بود.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.