تشکیل گشت مشترک توسط ادارات برای کنترل مراکز بهداشتی شادگان

عصر جنوب: فرماندار شادگان گفت: به منظور کنترل بهداشتی بیمارستان، مراکز بهداشتی درمانی، پایانه‌های مسافربری، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، گشت مشترکی توسط نمایندگان اداره‌های مرتبط و ارائه گزارش به شورا ضروری به نظر می‌رسد.

صبح امروز جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شادگان به ریاست فرماندار شادگان و با حضور اعضاء‌ در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار شادگان در این جلسه اظهار کرد: به منظور کنترل بهداشتی بیمارستان، مراکز بهداشتی درمانی، پایانه‌های مسافربری، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، گشت مشترکی توسط نمایندگان اداره‌های مرتبط و ارائه گزارش به شورا ضروری به نظر می‌رسد.

عبدالزهرا سنواتی در ادامه با اشاره به فصل بازگشایی مدارس و ضرورت تشخیص، پیشگیری و مقابله با بیماری پدیلکوزین یا شپش سر، خواستار ورود جدی آموزش و پرورش به‌ویژه در بحث آموزش‌های فردی شد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اتلاف حیوانات ناقل بیماری هرچه سریع‌تر فعال شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در شادگان افزود: بخشداران و شهرداران نیز اطلاع‌رسانی لازم در سطح شهرها و روستاها را عهده‌دار شوند، ضمن آنکه بخشداری خنافره نسبت به تامین ١٠٠ عدد شامپو پرمترین به‌منظور موارد نیاز اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهداشت و سلامت آب، قسمت پایانی جلسه بود که رفع مشکل ساختمان تأسیسات کلریناتور منصوره، واگذاری سیستم (RO آب پخش) به بخش خصوصی حداکثر تا پایان آبان‌ماه سال جاری و تهیه گزارشی از وضعیت آبیاری نخیلات به‌وسیله فاضلاب، از جمله موارد مطرح شده بود.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.