دولت یازدهم تاکید ویژه ای بر موضوع سلامت دارد

عصر جنوب: قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه‌ ها گفت: دولت یازدهم تاکید ویژه ‌ای بر موضوع سلامت دارد و سایر مسئولان در تلاش هستند که مشکلات را رفع کنند.

حسن امامی رضوی در حاشیه آئین تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم و پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به اینکه این مراسم در هفته دفاع مقدس انجام شده است پیام ویژه‌ای دارد.
وی ادامه داد: امید است دانشکده علوم پزشکی آبادان مانند شهیدانی که یادگاران این کشور هستند تبدیل به درخت تنومند علمی شود.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه ‌ها تاکید کرد: امروز طی بازدیدی که از بیمارستان ‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان انجام دادم، نسبت بازدید قبل تغییرات مثبت قابل توجهی صورت گرفته است.

امامی رضوی تصریح کرد: دولت یازدهم تاکید ویژه‌ ای را برای موضوع سلامات دارد. در حال حاضر دولت، مجلس و سایر مسئولان در حال پیگیری مشکلات درمان کشور هستند.

وی افزود: در گذشته شرایط سخت بود و اکنون نیز در شرایط سخت هستیم ولی با اعتباراتی که برای بخش سلامت در نظر گرفته شده است می ‌توان مشکلات موجود را رفع کرد.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه ‌ها یادآور شد: ما سعی می‌کنیم خدمات را با کیفیت بیشتری انجام دهیم زیرا افراد بسیاری در این راه تلاش کردند.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.