دستگیری ۴ شرور مسلح در شوشتر / کشف سلاح سرد و گرم از اشرار

عصر جنوب: فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری چهار شرور مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت: از این اشرار سلاح‌های سرد و گرم کشف شده است.

بهروز حسینوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: چهار جوان که چند روز پیش در پارک داریون شهرستان شوشتر اقدام به حمله مسلحانه به افرادی کرده بودند دستگیر شده و در حال حاضر در بند قانون هستند.

وی افزود: این افراد در پارک داریون شوشتر با اسلحه شکاری به یک خودرو شلیک کرده بودند که بر اثر این حادثه سرنشینان این خودرو زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند که با تلاش کادر مجرب بیمارستان شوشتر این افراد از مرگ نجات یافتند.

فرمانده انتظامی شوشتر تاکید کرد: با تحقیق‌های میدانی و چهره‌نگاری رایانه‌ای هویت افراد مشخص و مخفیگاه آنها زیر نظر گرفته شد که این افراد در حال حاضر دستگیر و به قانون تحویل داده شده‌اند.

حسینوند با تاکید بر اینکه از این افراد اسلحه‌هایی نیز کشف شده، گفت: اسلحه گرم و ۱۱ عدد چاقو و چهار عدد چماق از این افراد شرور کشف شده که همگی از آلات ارتکاب جرمی هستند که این افراد از آنها استفاده کرده و باعث رعب و وحشت مردم می‌شدند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: از مردم درخواست داریم تا هرگونه مشکل امنیتی را با پلیس ۱۱۰ در شهرستان در میان بگذارند تا پلیس برای رفع مشکل به موقع در محل ارتکاب جرم حاضر شود.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.