تعطیلی روزهای پنجشنبه ادارات در استان خوزستان لغو شد

عصر جنوب: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت:از پنجم مهر امسال ساعت شروع و پایان کار ادارات خوزستان در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و پنجشنبه ها ۷:۳۰تا ساعت ۱۳:۳۰ می باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان ،’علی عماد’ گفت: این تغییرساعت با استناد به تصویب نامه شماره ۸۹۸۸۱ت ۳۴۷۴۷ ه ، مورخ ۸۴/۱۲/۲۸ هیات وزیران صورت گرفته است.

وی افزود: ساعت حضور کارکنان بانک ها درخوزستان نیز هفت صبح و ساعت شروع ارایه خدمات بانکی به مشتریان ساعت۷:۳۰صبح تعیین شده است.

بنا بر این گزارش، ساعت شروع و پایان کلاس های درس در اوقات صبح و بعدازظهر با نظر مسوولان سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه های خوزستان تعیین می گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان افزود: ساعت شروع کار درشرکت هایی که مجاز به تعطیلی در روز پنجشنبه می باشند همانند سایر دستگاه های اجرایی استان و با رعایت ساعات کار مقرر در هفته خواهد بود.

وی گفت:ساعت شروع و پایان کار در واحدهای تولیدی، صنعتی ، صنفی ، خدماتی و موسسات درمانی با رعایت مقررات مربوط براساس شرایط کار از سوی دستگاه ها و مسوولان مربوطه تعیین و اعلان می گردد.

عماد بیان کرد: ساعت کار مشاغل سخت و زیان آور و سایر موارد قانونی همچنان به قوت خود باقی است .


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.