نیروهای مسلح در خوزستان اقتدار و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند

عصر جنوب: یگان های نمونه نیروهای مسلح در خوزستان دوشنبه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس ، با انجام رژه نظامی ، اقتدار و توان دفاعی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یگان های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، انتظامی، نیروی دریایی ، مهندسی ، بسیج مردمی، پدافند و پیاده با نمایش قدرت دفاعی و رزمی، با انجام رژه در اهواز، بر عزم خود در دفاع از میهن اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

در رژه نظامی یگان های مسلح مستقر در خوزستان که در بلوار قدس (لشکر) اهواز برگزار شد استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه درخوزستان و شماری از فرماندهان ارشد ارتش ، سپاه و انتظامی حضور داشتند.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور در آیین رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح در اهواز، در سخنانی ، دفاع مقدس را حادثه ای فراموش نشدنی در تاریخ معاصر کشور توصیف کرد و گفت:هم اکنون نیروهای مسلح در بالاترین آمادگی دفاعی قرار دارند و قادر هستند هر تهدیدی را در نطفه خفه کنند.

سرتیپ دوم ستاد ‘ علی ظریفی یگانه’ افزود: هشت سال دفاع مقدس درس ایستادگی ، شجاعت و از جان گذشتگی را به ما یاد داد و با همین روحیه و تا آخرین قطره خون خود، آماده دفاع از مرزهای خود هستیم.

وی گفت: هر نیروی مهاجمی که قصد داشته باشد امنیت کشور را به خطر اندازد ، حقارت و ذلت سرنوشت محتومش خواهد شد.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: نیروهای مسلح با روحیه بالا و بهره گیری از آخرین فناوری روز نظامی دنیا و پشتوانه مردمی، زیرامر ولایت عظمای ولایت پشتوانه اقتدار کشور هستند و با اتکا به توانایی خود و اعتماد به نفس می توانند هر نیروی متجاوزی را تنبیه کنند.

ظریفی یگانه افزود: با وجود قدرت دفاعی بالای نیروهای مسلح ، جمهوری اسلامی ایران برای هیچ از کشورهای منطقه و همسایه تهدیدی محسوب نمی شود بلکه مایه ثبات و آرامش منطقه است.

بنا به این گزارش نیروهای مسلح پیش از شروع آیین رژه در اهواز ، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.