شورای شهر اهواز مراقب باشد جا پای شورای سوم نگذارد

عصر جنوب: فرماندار اهواز گفت: شورای شهر اهواز باید مراقب باشد جا پای شورای سوم نگذارد.

اسماعیل ارزانی بیرگانی در دومین جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز ضمن عذرخواهی از تمام کسانی که در این جلسه حاضر شدند و نتیجه‌ای حاصل نشد اظهار کرد: راهی نداریم غیر از اینکه طبق قانون، این جلسه را نیز لغو کنیم.

وی افزود: تاکنون تلاش کرده‌ایم بین دوستان، همدلی و وفاق ایجاد کنیم تا از این جلسات نتیجه‌ای حاصل شود اما امروز دلایل مختلفی وجود داشت که اعضا حضور نیافتند و نیازی به بازگو کردن این مسائل نیست.

فرماندار اهواز تصریح کرد: شورای شهر نماد مردم‌سالاری است و نباید این قضایا در آن رخ دهد.

ارزانی بیگانی گفت: در دو مرحله با دو گروه اعضای شورای شهر به صورت تک به تک صحبت کرده‌ام که یکی از اعضای شورای باید رئیس شود اما متاسفانه این موضوع به دلیل دو دسته‌گی اعضا‌ همچنان حل نشده است.

وی ادامه داد: به اعضای حاضر شورای شهر و غایبان می‌گویم که برای این وضعیت نگرانم و مراقب باشید جا پای شورای سوم نگذارید.

فرماندار اهواز به اعضای شورای شهر توصیه کرد: سعه صدر نشان دهید و مطمئن باشید خوبی زندگی به تغییر است.

ارزانی بیگانی ادامه داد: اگر بر این روال پیش برویم اتفاق خاصی پیش نخواهد آمد و باید سعی کرد این انتخابات را در اسرع وقت ختم به خیر کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران که نتیجه این جلسات چیست؟ تصریح کرد: برای انتخابات شورای شهر اهواز یا از طریق فرمانداری و یا از طریق شورای حل اختلاف، اعضای شورا را دعوت خواهیم کرد.

فرماندار اهواز در پایان عنوان کرد: جلسه هفته آینده شورای شهر برگزار نخواهد شد تا انتخابات هیئت رئیسه شورای به نتیجه برسد.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.