سومین جلسه شورای شهر اهواز برای انتخاب هیات رییسه ناکام ماند

عصر جنوب: با این وضع چاره ای جز اعمال قانون برای من نمی ماند. اعمال قانون به معنای آن است که از این پس تا زمان انتخاب ریاست شورا، جلسات عادی شورای شهر اهواز تشکیل نمی شود. در دو جلسه به طور گروهی و تک تک با اعضای شورا صحبت کرده و گفتیم بالاخره یک نفر از اعضا باید رییس شود/ از نکات جالب این جلسه اعتراض آذر زمان پور به غیبت اعضا و بخصوص رییس شورا بود و این در حالی است که نامبرده خود در دو جلسه گذشته شورای شهر برای انتخاب هیات رییسه غایب بود و یکی از عوامل بلاتکلیفی شورا محسوب می شود

طلسم انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر اهواز باز هم نشکست و انتخاب رییس، نائب رییس و منشی های شورا به آینده ای نامعلوم موکول شد.

به گزارش خوزنیوز، صبح امروز جلسه انتخاب رییسه شورای شهر اهواز برای سومین بار و به دلیل غیبت ۸ نفر از اعضای شورا رسمیت پیدا نکرد. قربانعلی سعادت نیا، سید جواد رضوی، حسین حیدری، اسکندر زنگنه، سیدمهدی آلبوشوکه، عاشور سواری، کاظم سواری، هوشنگ شیرمردی، علی ناصری، جمشید سلحشور، هدایت ممبینی، زیبا صالح پور و آذر زمان پور به همراه اسماعیل ارزانی بیرگانی، فرماندار اهواز حاضرین در جلسه بودند.

پس از پایان انتظار حاضران برای حضور اعضاء دیگر شورا و به حد نصاب رسیدن جلسه، فرماندار اهواز گفت: من به عنوان فرماندار نگران هستم که شورای چهارم جا پای شورای سوم بگذارد. رسیدن از گره های کوچک به گره های بزرگ وضعیت بدی را برای شهر اهواز رقم می زند.

وی افزود: با این وضع چاره ای جز اعمال قانون برای من نمی ماند. از این پس تا زمان انتخاب ریاست شورا، جلسات عادی شورای شهر اهواز تشکیل نمی شود. تاکنون تلاش ما بر این بوده است که بین افراد همدلی به وجود آید که به دلایل مختلف این اتفاق حادث نشد.

ارزانی بیرگانی یاداور شد: در دو جلسه به طور گروهی و تک تک با اعضای شورا صحبت کرده و گفتیم بالاخره یک نفر از اعضا باید رییس شود، اگر دودستگی در شورا به وجود بیاید به این سادگی قابل حل نیست.

وی تاکید کرد: بهترین وضعیت این بود که هرتعداد از اعضای شورا می خواهند برای ریاست شورا کاندیدا شوند و از میان آن ها یک نفر انتخاب شود که این اتفاق نیفتاد و از این پس هم بعید می دانم بیفتد.

فرماندار اهواز افزود: از تمام حاضرانی که وقت خود را صرف شرکت در این جلسه کردند عذرخواهی می کنم و انشاء الله سعی می کنیم در اسرع وقت این ماجرا را ختم به خیر کنیم.

از نکات جالب این جلسه اعتراض آذر زمان پور به غیبت اعضا و بخصوص رییس شورا بود و این در حالی است که نامبرده خود در دو جلسه گذشته شورای شهر برای انتخاب هیات رییسه غایب بود و یکی از عوامل بلاتکلیفی شورا محسوب می شود.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.