کل استان خوزستان می تواند از خودروهای پلاک اروندی استفاده کند/۴۰ نوع کالای وارداتی در ماهشهر

عصر جنوب: دکتر قمر فرماندار شهرستان بندرماهشهر از تکذیب خبر هیئت وزیران در خصوص خودروهای پلاک اروند خبر داد.

به گزارش عصر جنوب  به نقل از ماهشهر امروز؛ دکتر قمر فرماندار شهرستان بندرماهشهر از تکذیب خبر هیئت وزیران در خصوص خودروهای پلاک اروند خبر داد.
وی با اعلام این خبرگفت:خبر خوشی که استاندارمحترم در آخرین جلسه شورای اداری استان اعلام نمودند شامل شهرستان بندرماهشهرقرارگرفت.
دکتر قمر افزود:دغدغه ای که ایشان همراه داشتند این بوده که بنا به توصیه رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی خیلی تاکید داشتند که از ظرفیت های استان خود استفاده کنید ومنتظر دولت نباشید که استاندارد محترم دراین خصوص خودش را فدایی استان کرده است.
فرماندار ماهشهرگفت:علارقم حرکت های بسیار زیادی که برای جلوگیری ازتردد ماشین های پلاک اروند در کل استان خوزستان از جانب بسیاری از افراد انجام شدولی در همین راستا با توجه به رایزنی هایی که در سطح کشور صورت گرفت استاندار محترم جلوی راه این افراد ایستادگی کرد و مانع از ضایع شدن حق استان خوزستان شد.
وی در خصوص خبری که گفته شده بود هیئت دولت مخالفت خود را برای جلو گیری از تردد خودروهای پلاک اروندی در استان خوزستان اعلام کرده است گفت:کلیه شهرهای استان خوزستان می توانند از خودروهای پلاک استفاده کنند.
فرماندار ماهشهر در خصوص کالاهای وارداتی افزود:استاندار محترم اعلام نمودند برخی از شهرستان های استان خوزستان می توانند از کالای خانگی که از بندرهندیجان وارد کشور می شوند بدون هیج تعرفه گمرکی استفاده کنند.
وی افزود:شهرستان بندرماهشهر با اعلام ۴۰ نوع کالای خانگی یکی از شهرستان های مورد تأیید مصوبه استانداری خوزستان جهت استفاده از کالاهای مصرفی است.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.