کاردوست: امیدوارم مقابل پرسپولیس توپ‌هایمان تبدیل به گل شود

عصر جنوب: هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان امیدوار است که دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران از آن هفته هایی باشد که توپ‌هایشان به گل تبدیل می‌شود.

رضا کاردوست در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم‌‌مان ابتدای لیگ را بد شروع کرد. البته خوب بازی می کردیم ولی نتیجه لازم را به دست نمی آوردیم اما هر چه از بازی ها می گذرد، شرایط مان بهتر می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته تیم ما ۱۸ خروجی داشت و نزدیک به همین تعداد، بازیکن جدید به تیم ما اضافه شد و تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند، زمان می برد و به همین دلیل در چند دیدار ابتدایی مان ناهماهنگی وجود داشت.

این بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: به هر حال هر چه از مسابقات گذشت، شرایط ما بهتر شد. در بازی با تراکتورسازی نیز تیم ما در تمام طول مسابقه نسبت به حریف برتر بود و روی یک اتفاق در حالی که ۲ بر یک پیش بودیم، گل تساوی را دریافت کردیم. ما در این بازی چند موقعیت خوب داشتیم و حتی می توانستیم با حساب ۳ بر یک یا ۴ بر یک پیروز شویم. به هر حال اعتماد به نفس زیادی باعث شد تا این موقعیت‌ها را از دست بدهیم و بازی مساوی شود.

وی درباره دیدار این هفته تیمش مقابل پرسپولیس خاطر نشان کرد: بیشتر تیم های شهرستانی وقتی قرار است مقابل پرسپولیس و استقلال آن هم در آزادی بازی کنند، با توجه به این که نگاه خیلی از فوتبالی ها به این بازی ها است، انگیزه خاصی دارند و به نظرم شرایط دیدار با این دو تیم متفاوت است. به هر حال خیلی ها می خواهند بازی ما و پرسپولیس را ببینند و امیدوارم مقابل پرسپولیس، از استقلال تهران بهتر بازی کنیم و این دیدار برای‌مان همراه با امتیاز باشد.

کاردوست گفت: ما در هر بازی موقعیت‌های خوبی به دست می آوریم و اگر در بخش جلویی تیم بتوانیم دقت‌مان را بیشتر و توپ های مان را گل کنیم، شرایط مان هم در جدول بهتر می شود. ان شاءالله دیدار با پرسپولیس از آن هفته هایی باشد که توپ‌های‌مان به گل تبدیل می‌شود.

وی عنوان کرد: به هر حال در بازی با پرسپولیس با توجه به این که فشار تماشاگر بسیار است و این تیم از بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش نیز بهره می برد، ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی می تواند تعیین‌کننده باشد. ما اگر بتوانیم در این دقایق، بازی را کنترل کنیم، در ادامه در شرایط بازی از روی ضدحمله یا کارهای دیگر می‌توانیم به گل برسیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: تیم ما هفته به هفته بهتر می شود. ممکن است ما در یکی دو پست هم مشکل داشته باشیم که اگر در نیم‌فصل بتوانیم تقویت شویم، مطمئن هستم نیم‌فصل دوم، تیم مان از این که هست، بهتر می شود و هیچ دغدغه ای برای پایین جدول ندارد و به بالا و میانه های جدول فکر می کنیم و استرسی بابت سقوط نداریم.

وی ادامه داد: تیم ما پس از نفت مسجدسلیمان از تیم هایی است که با کمترین بودجه بسته شده است. سیاست باشگاه نیز این هست که تیم در لیگ بماند و اگر شرایط فراهم شد به میانه ها یا بالای جدول هم برسیم. من از مدیریت و کادر فنی تیم مان تشکر می کنم. ما واقعا آرامش خاصی داریم و به جرات می توانم بگویم بهترین تیمی که تاکنون در آن فوتبال بازی کرده ام، استقلال خوزستان بوده است. در این تیم آرامش فکری و ذهنی داریم.

کاردوست گفت: در این باشگاه از نظر اخلاقی و تعهداتی در آرامش هستیم و امیدواریم با تصمیم‌گیری‌های بهتر، این شرایط همچنان ادامه داشته باشد و فصل خوبی داشته باشیم.

وی با بیان این‌که ویسی مربی خوب، پر انرژی و جوانی است، ادامه داد: در تیم بحث رفاقت وجود دارد و رابطه بسیار خوبی با کادر فنی تیم مان داریم. من به شخصه بسیار با ویسی راحت هستم و زمانی که از حریف مان پیش می افتیم با خودم می گویم به صورتی بازی کنیم تا به خاطر ویسی هم که شده است، بازی را در بیاوریم و این نظر بیشتر بازیکنان‌مان است و خیلی به ویسی فکر می‌کنند. ما تمام وجودمان را می گذاریم تا ویسی پیش باشگاه و هواداران شرمنده نشود.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان بیان کرد: اگر کمی شانس آورده بودیم، اکنون جزو شش هفت تیم بالای جدول بودیم. اگر شانس با ما یار شود، مطمئنا خیلی حرف ها برای گفتن داریم.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.