دریافت پول نقد توسط رانندگان اتوبوس شهری تخلف است

عصر جنوب: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: دریافت کرایه نقد از مسافران توسط راننده اتوبوس تخلف محسوب می‌شود.

محمد رستم‌منش اظهار کرد: تعداد ۶۰ اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی شهر اهواز برای جا به جایی مسافران درون شهری تعمیر و تجهیز شدند.

وی اضافه کرد: از تعداد ۶۰ اتوبوس ۱۸ عدد در استان تهران و ۴۲ واحد اتوبوس در شهر اهواز تعمیر شدند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: تعداد ۲۰ سایه‌بان برای ایستگاه‌های اتوبوس شهری در اهواز احداث شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲ خط سریع السیر در مسیر میدان شهید بندر و خیابان سلمان فارسی شرقی در مسیر ۴ دانشگاه شهید چمران، علوم پزشکی، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی تردد داشت، عنوان کرد: امسال ۴ واحد اتوبوس در مسیر میدان شهید بندر به دانشگاه‌ها و ۳ واحد دیگر از خیابان سلمان فارسی شرقی به دانشگاه‌های شهید چمران، علوم پزشکی، آزاد و پیام نور اضافه شد.

رستم منش بیان کرد: در صورت استقبال از این خطوط، سازمان اتوبوسرانی شهر اهواز آمادگی افزایش تعداد واحد‌های اتوبوس خود را دارد.

وی عنوان کرد: در حال برنامه‌ریزی و مطالعه برای راه‌اندازی اتوبوس فوق‌العاده از پایانه شرق به دانشگاه‌های شهید چمران، علوم پزشکی، آزاد و پیام نور برای دانشجویان هستیم.

مدیرعامل سارمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: به منظورآسان شدن رفت و آمد دانش آموزان دختر که در منطقه امانیه مشغول به تحصیل هستند ۱۰ دستگاه اتوبوس اختصاص داده شد.

وی افزود: این ۱۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای امانیه به مناطق گلستان و کوی انقلاب تردد می‌کنند.

رستم منش با بیان اینکه دریافت کرایه نقد از مسافران توسط راننده اتوبوس تخلف محسوب می‌شود، ابراز کرد: سامانه ADL (شهروند کارت) اتوبوسرانی فعال است و مسافران باید از این طریق کرایه‌های خود را به رانندگان اتوبوس بدهند.

وی اضافه کرد: ایستگاه‌های شارژ در سطح شهر تقویت و ایستگاه‌هایی که در مرکز شهر وجود دارد به صورت شبانه روز به ارائه خدمات می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز عنوان کرد: شهروندان باید از ایستگاه‌های مکانیزه و محیط اتوبوس نگهداری کنند تا نقصی در خدمات دهی رخ ندهد.

وی بیان کرد: در شهر اهواز ۳۰۰ اتوبوس وجود دارد که ۶۰ درصد آن‌ها دارای سامانه سرمایشی هستند.

رستم منش افزود: ۳۰ دستگاه اتوبوس توسط بخش خصوصی در هفته نخست مهرماه به ناوگان اتوبوسرانی شهر اهواز اضافه می‌شوند.

وی در پاسخ به اینکه چند مسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی اهواز در شبانه روز جا به جا می‌شوند، عنوان کرد: در شبانه روز چیزی در حدود ۴۰۰ هزار مسافر توسط اتوبوس جا به جا می‌شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر در آغاز سال تحصیلی تمام نیروهای سازمان اتوبوسرانی از ساعات اولیه صبح تا ساعت ۹ صبح در ایستگاه‌های مختلف به عملکرد رانندگان اتوبوس و نحوه خدمات دهی نظارت می‌کنند.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.