گزینه‌های ایرانی و خارجی برای سرمربیگری نفت

عصر جنوب: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: برای تصدی پست سرمربیگری این تیم، در حال مذاکره با چند گزینه داخلی و خارجی هستیم.

مسعود رضائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان، به وضعیت نامطلوب این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مطمئناً شرایط خوبی بر این تیم حاکم نیست و با گفت‌وگوهایی که هیئت مدیره این باشگاه داشتیم در حال بررسی و رفع مشکلات و معضلات هستیم.

وی افزود: برای بازی روز پنج‌شنبه در مقابل راه‌آهن، سرمربی فعلی تیم پذیرفته که این بازی را نیز بر روی نیمکت حضور داشته باشد تا در هفته آینده در خصوص کادر فنی این تیم به نتیجه دلخواه برسیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: در حال بررسی و مذاکره با چند گزینه برای سرمربیگری این تیم هستیم و در بین گزینه‌ها، مربیان خارجی هم برای تصدی این پست وجود دارند.

رضائیان در خصوص وضعیت مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: هنوز به نقطه قابل قبولی به لحاظ مالی نرسیده‌ایم و هر چه به این باشگاه تزریق شده، موقت و حالت یک مسکن را داشته، اما جای امیدواری است که در آینده اخبار خوشی را د زمینه مالی از این باشگاه بشنویم.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.