کاپیتان نفت مسجدسلیمان: همه به تیم ما پشت کرده‌اند

عصر جنوب: کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط‌مان واقعا سخت است و تحت فشار هستیم و در این شرایط همه به تیم ما پشت کرده‌اند.

 

حمید بوحمدان در ابتدا درباره دیدار تیمش مقابل نفت تهران، اظهارکرد: بازی خیلی خوبی بود و متاسفانه نمی دانم در ۱۵ دقیقه پایانی بازی چه شد و چگونه آن پنالتی به سود حریف گرفته شد و البته فکر هم نمی کنم پنالتی بود.

 

وی افزود: ما خوب بازی و حمله می کردیم و تلاش مان برای رسیدن به برد بود ولی متاسفانه تصمیم داور همه چیز را تغییر داد و بعد از آن ضربه پنالتی هم همه چیز را از دست دادیم. فکر می کنم تیم ما در ۱۵ دقیقه پایانی در دفاع نیز ضعیف کار کرد. البته در ۷۵ دقیقه مسابقه ما نسبت به نفت تهران خیلی بهتر کار کردیم و موقعیت های بسیار خوبی داشتیم.

 

این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه تیم ما کمی بی تجربه است و سال اول حضورش در لیگ برتر است و البته ما با وجود این شرایط‏، خوب بازی می کنیم. تیم ما راحت گل می خورد اما بازی ما نسبت به دیدارهای نخست مان تغییر کرده است.

 

وی با بیان این که بازیکنان و کادر فنی تحت فشار هستند، عنوان کرد: ما در حال حاضر در شهری زندگی می می کنیم که مردم آن با فوتبال زندگی می کنند و با تمام وجودشان این تیم را دوست دارند و نفت مسجدسلیمان، تنها دل خوشی این مردم است ولی متاسفانه نمی دانم چه اتفاقاتی پیش آمد که شاید تیم خوب بسته نشد. مشکلات بسیاری در تیم ما است که اگر این مشکلات حل نشود فکر می کنم نتوانیم به خودمان بیاییم و نتیجه بگیریم.

 

بوحمدان گفت: هفته نهم مسابقات نیز به پایان رسید ولی ما در مسایل اولیه مان هم با مشکل مواجه هستیم. ما در اسکان، خورد و خوراک و پوشاک مان مشکل داریم و فکر می کنم تیم مان حرفه ای و در حد یک تیم نفتی نیست. اکنون همه می گویند پشتوانه شما نفت است ولی طی این چند هفته همه به تیم پشت کرده اند.

 

وی افزود: یکی دو هفته است که آقای رضاییان، مدیرعامل باشگاه شده است ولی با این شرایط نه آقای رضاییان و نه هیچ کس دیگری نمی تواند برای این تیم کاری انجام دهد. تیم ما مشکلات بسیاری دارد و امیدوارم به خاطر این مردم هم که شده است مسوولان به فکر تیم باشند و کاری کنند. واقعا سخت است و همه تحت فشار هستیم.

 

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال این شرایط در انگیزه بازیکنان نیز تاثیر می گذارد. تیم خوب نفت تهران با بهترین امکانات و ساختار تیمی روبه‌روی ما بازی کرد ولی ما هم مقابل آن ها خیلی موقعیت داشتیم و می توانستیم ببریم ولی شرایطی که داشتیم باعث شد در دقایق پایانی یک پنالتی بدهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: من به هواداران حق می دهم و خود من بیشتر از تمام هواداران ناراحت هستم. من تاکنون به حل مشکلات امیدوار بوده ام و اگر مسوولان بجنبند می توانند این مشکلات را حل کنند. با جذب بازیکن در نیم‌فصل، انگیزه دادن از نظر مالی و بهتر شدن امکانات، مشکلات‌مان می تواند حل شود. امکانات ما بسیار ضعیف است و در حد تیم لیگ یکی هم نیست.

 

بوحمدان گفت: امیدوارم با آمدن آقای رضاییان مشکلات حل شود و بتوانیم دل این مردم را که فقط زندگی شان فوتبال است، شاد کنیم.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.