رونمایی از دو سرویس جدید در پست استان خوزستان

عصر جنوب: سرویس های جدید «پست پایانه» و «امورمالیاتی» با حضور مسئولین و مدیران کل پست، امورمالیاتی و پایانه های اهواز در اداره کل پست استان خوزستان رونمایی و تفاهم نامه همکاری فی مابین مدیران کل مبادله شد.

مراسم رو نمایی از دو سرویس «پست پایانه» و «امورمالیاتی» با حضور معاونین مدیرعامل شرکت پست در پست استان خوزستان انجام شد.

 
سرویس های جدید «پست پایانه» و «امورمالیاتی» با حضور مسئولین و مدیران کل پست، امورمالیاتی و پایانه های اهواز  در اداره کل پست استان خوزستان رونمایی و تفاهم نامه همکاری فی مابین مدیران کل مبادله شد.

 
در این مراسم که همزمان با حضور نصیری،بوداغی و علیدوستی معاونین توسعه و برنامه ریزی، فنی و مالی و اداری در پست استان خوزستان انجام شد، تفاهم نامه همکاری پست و امورمالیاتی با موضوع«کد اقتصادی مودیان مالیاتی» توسط حموله مدیرکل پست استان خوزستان و کاویانی مدیرکل امورمالیاتی این استان امضا و مبادله شد.

 
بر اساس این تفاهم نامه ورود اطلاعات کد اقتصادی مودیان مالیاتی در سامانه امورمالیاتی و همچنین  بهره برداری از بانک اطلاعات کدپستی ده رقمی جهت مراجعه مامورین پست به آدرس مودی و ابلاغ کد رهگیری به وی توسط اداره کل پست استان خوزستان انجام خواهد شد.

 
در این مراسم همچنین از سرویس «پست پایانه» با امضای تفاهم نامه همکاری پست و سازمان پایانه شهرداری اهواز و مبادله آن بین مسئولین دو سازمان رونمایی شد.

 
شایان ذکر است بر اساس این قرارداد پست استان خوزستان با استقرار یک واحد پستی در پایانه ۱۷ گانه شهر اهواز ، قبول کالا و مرسولات را به صورت انحصاری و کنترل کلیه محمولات توسط دستگاه x-ray و رهسپاری آنها از طریق کامیونهای پست طبق برنامه زمان بندی شده را بر عهده خواهد گرفت.

 


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.