مدیرکل پست خوزستان: سرویس امور مالیاتی برای صدور کد اقتصادی فعالان اقتصادی دایر شد

عصر جنوب: مدیرکل پست استان خوزستان گفت: اداره کل پست خوزستان با راه اندازی سرویس امور مالیاتی در صدورکدهای اقتصادی برای فعالان اقتصادی، با اداره امور مالیاتی خوزستان همکاری می کند.
‘ مهران حموله’ شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: از سوی اداره کل پست خوزستان پایگاهی در اداره کل امور مالیاتی خوزستان دایر شده که توسط این پایگاه، اطلاعات دریافت کد اقتصادی به درب منازل افرادی که برای گرفتن کدهای اقتصادی به امور مالیاتی مراجعه نکرده اند ارسال می شود تا عملیات صدور کد اقتصادی را انجام دهند.

 

حموله بیان داشت: این سرویس اکنون در امور مالیاتی استان در حال اجرا است و این اقدام کار امور مالیاتی را در صدور کدهای اقتصادی بسیار کاهش می دهد و با توجه به اینکه اداره کل پست آدرس افراد را دارد روند صدور این کدها را برای امور مالیاتی بسیار آسان تر می کند.

 

مدیر کل پست خوزستان در ادامه گفت:اداره کل پست خوزستان در تفاهم نامه ای که با شهرداری اهواز امضا شده، مقرر شده تا پایگاه هایی را در پایانه های ۱۷ گانه اهواز دایر کند.

 

حموله افزود: با این کار پایگاه های پست ، امانات مردم را که پیش از این توسط اتوبوس به مقصد فرستاده می شد دریافت، و کار ارسال امانات را برعهده گرفته اند؛ این کار در هزینه و امنیت ارسال محموله ها بسیار تاثیر گذار است.

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.