اعلام برنامه‌های بسیج نفت مسجدسلیمان در هفته دفاع مقدس

عصر جنوب: فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان، برنامه‌های حوزه تحت امرش به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

غلامرضا امینی امروز اظهار کرد: صنعت نفت به‌منظور گرامیداشت مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برنامه‌های ویژه و متنوعی تدارک دیده است.

 

وی افزود: در روز ۳۱ شهریور، سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس رژه پرشور و حماسی بسیجیان به استعداد یک گردان و یک گروهان ویژه با هدف نمایش آمادگی و توانایی رزمی و نظامی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدید خارجی را خواهیم داشت.

 

فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان با عنوان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی برای این مناسبت تدارک دیده شده است تصریح کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی با محوریت و موضوعیت جنگ و دفاع مقدس در سطح پرسنل شرکت، صعود بسیجیان به یکی از کوه‌های مرتفع منطقه و برگزاری دو ایستگاه صلواتی به مدت سه روز از دیگر برنامه‌های این حوزه مقاومت است.

 

امینی ادامه داد: در راستای روشنگری‌های سیاسی و اجتماعی و ارتقای دانسته‌های بسیجیان، برگزاری نشست‌های تخصصی به‌منظور بررسی مسائل و تفسیر و تحلیل اتفاقات منطقه‌ای و جهانی با حضور کارشناسان و صاحب نظران برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: دیدار با امام جمعه و تجدید بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شاهد، آذین‌بندی به همراه سنگربندی ورودی اداره‌های شرکتی از دیگر برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، حوزه مقاومت بسیج صنعت نفت با عضویت یک هزار و ۲۰۰ بسیجی بزرگ‌ترین و فعال‌ترین حوزه مقاومت بسیج در سطح شهرستان مسجدسلیمان است و در مناسبت‌ها و مراسم‌های ملی و مذهبی حضوری پررنگ و متمایز دارد.

 


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.