کمیته بانوان خوزستان در کمیته‌های هفته دفاع مقدس جای گرفت

عصر جنوب: مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: کمیته بانوان برای نخستین‌بار در میان کمیته‌های برگزار کننده هفته دفاع مقدس قرار گرفت.

 

الهه موالی‌زاده اظهار داشت: در نخستین سیاستی که در دفتر اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان اتخاذ گردید، قرار شد که این اداره کل در هر مناسبتی با همکاری همه نهادهای مربوطه در برگزاری برنامه‌ها و همایش‌ها حضور داشته باشد.

 

وی افزود: با توجه به برگزاری جلسات توجیهی برای همکاری و حضور بانوان در مناسبت‌ها و برنامه‌های ملی و استانی، برای نخستین‌بار کمیته بانوان در میان کمیته‌های برگزارکننده هفته دفاع مقدس قرار گرفت.

 

موالی‌زاده گفت: در این کمیته ۱۲۳ برنامه در اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان در نظر گرفته شده که برگزاری همایش زن و دفاع مقدس در راس این برنامه‌ها قرار دارد.

 

مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان تصریح کرد: همایش تجلیل از هفتاد پیشکسوت زن بسیجی در اهواز و رونمایی از کتاب خاطرات «من زنده‌ام» با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان در هفته دفاع مقدس است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در مکاتباتی که با اداره‌ها و ارگان‌های استان انجام گرفت، برنامه‌های ابلاغی به این ارگان‌ها از سوی اداره کل امور بانوان استانداری مشخص و به ارگان‌ها داده شده است.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.