عملیات پشتیبانی از پروازهای حجاج خوزستانی به ایران ایر واگذار شد

عصر جنوب: مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان از واگذاری عملیات هندلینگ(پشتیبانی) از پروازهای رفت و برگشت حجاج خوزستانی خبر داد.

‘غلامعباس رییسی’ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در فرودگاه بین المللی اهواز افزود:بر اساس تفاهم نامه منعقده بین شرکت هواپیمایی عربستان سعودی و شرکت هواپیمایی دولتی ایران ایر ، مسوولیت پشتیبانی و سرویس دهی به هواپیماهای سعودی به شرکت هواپیمای جمهوری اسلامی ایران واگذار شد.

وی گفت: براساس این تفاهم نامه همه ۲۰ پرواز رفت و برگشت حجاج بیت الله الحرام خوزستان که برای انجام مناسک حج تمتع راهی خانه وحی می شوند در فرودگاه بین المللی اهواز پشتیبانی می شوند تا ضمن رضایت مندی حجاج ، تاخیرهای پروازی به حداقل خود برسد.

رییسی افزود: همه امکانات فنی و خدماتی ایران ایر در فرودگاه بین المللی اهواز بسیج شده تا همه امکانات لازم در خدمت پروازهای حجاج خوزستانی قرار گیرد.

پارسال نیز عملیات هندلینگ پروازهای حجاج خوزستانی نیز به شرکت هواپیمایی ایران ایر واگذار شده بود.

انتقال سه هزار حجاج خوزستانی و عوامل و کارگزاران حج تمتع به خانه وحی در قالب ۲۲کاروان امسال توسط شرکت هواپیمایی عربستان سعودی انجام می شود.

عملیات انتقال حجاج خوزستانی به خانه وحی از روزپنجشنبه ۲۷شهریور شروع شده و تا امروز پنج کاروان به سلامت وارد فرودگاه مدینه منوره شدند.

همه حجاج خوزستانی مدینه اول از مرحله دوم هستند و پس از پایان مناسک حج تمتع از فرودگاه جده رهسپار اهواز می شوند.


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.