یک هزار دست کیف و نوشت افزار بین دانش آموزان محروم سه شهر خوزستان توزیع شد

عصر جنوب: یک هزار دست کیف و نوشت افزار در آستانه شروع سال تحصیلی جدید روز جمعه از سوی موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) در مناطق محروم سه شهرستان کارون ، باوی و اهواز توزیع شد.

 

مدیرموسسه خیریه فاطمه الزهرا(س)خوزستان گفت: این بسته ها با اعتبار ۵۰۰میلیون ریال از سوی مردم خیر و نیکوکار استان جمع آوری شد که بین دانش آموزان دختر و پسر توزیع شد تا یکی از دغدغه های این دانش آموزان برطرف شود و با خیالی آسوده سر کلاس های درس حاضر شوند.

 

حجت الاسلام’محمد محمودی’ افزود:۲۰۰دست نوشت افزار و کیف در شهر شیبان و ۸۰۰دست دیگر در مناطق محروم و حاشیه ای شهرهای کارون و اهواز توزیع شده است.

 

وی گفت: این پنجمین سالی است که این موسسه با جذب و جمع آوری کمک های مردمی اقدام به توزیع بسته های نوشت افزار و کیف بین دانش آموزان محروم استان می کند.

 

به گفته مدیر موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) خوزستان هم اکننون ۵۰۰خانوار بی بضاعت زیرپوشش کمک های مستقیم این موسسه خیریه قرار دارند.

 

وی گفت: این موسسه ۱۲شعبه در استان خوزستان دارد و با کمک ها و اعانات مردمی نیازهای ضروری مردم محروم وحاشیه ای مناطق مختلف خوزستان را در حد توان تامین می کند.

 

در استان خوزستان حدود ۱۰۰ موسسه خیریه و عام المنفعه در زمینه های مختلف از جمله ازدواج جوانان ، تهیه جهیزیه و توانمندسازی سرپرستان خانوارها فعالیت می کنند.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.