همدان هم به جمع مشتریان جدی آب اضافه میشود/ قول استاندار همدان برای تامین آب پتروشیمی هگمتانه!

عصر جنوب: معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازدید از پتروشیمی هگمتانه گفت: مهمترین مشکل این مجتمع در حال حاضر تامین آب است.

 

محمدحسن پیوندی با بیان اینکه سایر مشکلات این مجتمع شامل مسائل فنی و مسائل مالی شرکا که عمد آن به نحوه خصوصی سازی نیز ارتباط دارد قابل رفع است افزود: لازم است برای رفع مشکل آب این مجتمع اقدام سریعی صورت گیرد.

 

مهندس پیوندی که به همراه مهندس بساق زاده، مدیرکنترل تولید و مهندس شاهدایی مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی از این طرح بازدید می کرد در نشست مشترک با مجریان این پروژه و نماینده سرمایه گذار این طرح افزود: برای رفع مشکل تامین خوراک این مجتمع قصد داریم با مذاکره با تامین کنندگان خوراک این مجتمع در ماهشهر از آنها دعوت کنیم با مشارکت در این مجموعه زمینه تامین خوراک این واحد را به صورت پایدار و دائمی فراهم کنیم.

 

مهندس پیوندی در دیدار با استاندار همدان نیز با اشاره به مشکلات این مجموعه از استاندار همدان خواست دستور دهد آب این مجموعه در یک برنامه زمانی سه ماهه تامین شود.

 

محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان هم با ابراز خوشحالی از حضور مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای رفع مشکل مجتمع پتروشیمی هگمتانه و راه اندازی آن گفت: تامین آب این مجموعه در یک بازه سه ماهه را تعهد می کنیم و در مقابل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی می خواهیم زمینه رفع سایر مشکلات فنی و اجرایی این مجموعه را فراهم کند.


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.