سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان : راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه استان برگزار می‌شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir:راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از یک‌صد نقطه استان خوزستان برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه شعار جوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس، نفرینی است بر غرب، وهابیت و صهیونیسم گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از یک‌صد نقطه استان خوزستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین لطف‌الله سپهر اظهار داشت: روز قدس روزی است که امام(ره) این شجره مقدسه را برای دفاع از حریم قدس شریف، قبله اول مسلمین جهان، دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و احیای برائت از فرهنگ مشرکین و صهیونسیم قرار دادند.

وی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی در تلاش است آهنگ برائت از مشرکین در روز قدس را ریشه‌کن کند، افزود: با توجه به سفر رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان و سپس به سرزمین اشغالی یکی از اهداف آن‌ها مشروعیت دادن به اسرائیل و همراه‌کردن برخی از سران کشورهای حوزه خلیج‌فارس است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برخی سران کشورهای حوزه خلیج‌فارس حاضرند از اسلام و بیت‌المقدس بگذرند اما ریاست آن‌ها بر این کشورها برقرار باشد بنابراین شرایط امسال نسبت به سال‌های اخیر ویژه‌تر است.

وی با بیان اینکه امسال حضور مردم آرمانی‌تر است، عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس باید با شور، بینش و بصیرت سیاسی جامع‌تری باشد و امیدوارم ملت ایران و مردم خوزستان مانند همیشه که در صحنه‌ها پیشگام هستند در روز جهانی قدس نیز حضور پررنگی داشته باشند.

سپهر بیان کرد: خوشبختانه در خوزستان بیش از یک صد نقطه برای راهپیمایی روز جهانی قدس پیش‌بینی شده است. شعار جوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس نفرینی است بر غرب، وهابیت و صهیونیسم؛ به فضل الهی روز جمعه مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز ساعت ۱۱ صبح از خیابان امام(ره) و چهارراه آبادان به سمت مصلای امام(ره) برگزار می‌شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.