رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خوزستان : ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان استان هنوز تشکیل نشده است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خوزستان گفت: شورای سیاست‌گذاری در حال بررسی کاندیداهای شورای شهر برای ارایه لیستی واحد از نامزدهای شورای شهر است و ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان هنوز تشکیل نشده است.

مهدی قمشی یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با رد اخبار منتشر شده در فضای مجازی و سایر محافل درزمینه انتخاب و معرفی رییس ستاد انتخاباتی این طیف سیاسی اظهار کرد: ۲۰ حزب صلاح طلب در خوزستان فعال هستند که هنوز لیست واحدی را برای شورای شهر از سوی این شورا بسته نشده است.
وی افزود: در حال حاضر شورای سیاست گذاری در حال بررسی پارامترها و معیارها مختلف برای انتخاب افراد برای لیست کاندیداهای مورد نظر است و هنوز هیچ لیستی را ارایه نکرده است.
قمشی توضیح داد: در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان سه کارگروه شهرستان‌ها، تعامل با اشخاص و برنامه‌ریزی فعال است که با مشورت این کارگروه‍ها تهیه لیست برای شورا شهر به نتیجه می‌‌رسد.
وی ادامه داد: همچنین هنوز ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان تشکیل نشده و مسئول ستاد استاد خوزستان معرفی نشده است البته ما افرادی را پیشنهاد داده‌ایم ولی هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است.
به گزارش ایرنا از زمان ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و خبرهای رسیده از اعلام برخی رجال سیاسی برای حضور در انتخابات خبرهای بسیاری از گوشه و کنار به گوش می‌رسد و بسیاری از احزاب سیاسی و گروه های اجتماعی در این زمینه به تکاپو افتاده‌اند.
*برخی احزاب اصلاح طلب مانند حزب اتحاد ملت اسلامی ایران و حزب اعتدال توسعه ستادهای انتخاباتی خود را راه اندازی کرده اند و روسای ستادهای آن ها معرفی شده است.
*ستاد مردمی بانوان حامی دکتر روحانی نیز شروع به کار کرده است. این ستاد با شعار’خلق حماسه‌ای دیگر از بانوان خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم’ ایجاد شده است.
* در روزهای اخیر نیز جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان نخستین نشست خبری خود را با اصحاب رسانه ها برگزار کرد در این نشست رییس جمنا، سخنگو و مسئولین کمیته های آن در خوزستان حضور داشتند.
*مجمع اصلاح طلبان بختیاری نیز در این روزها جلسات بسیاری را برای معرفی لیستی از کاندیدهای مورد نظر خود برگزار کرده است.
*ائتلاف ۳+۱۰ در انتخابات شورای شهر اهواز از ائتلاف های سیاسی فعالان عرب است و گروه‌های سیاسی توحید الصوت ، منتدی السلام ، اعتدال ، استشاریه توحید الصوت و… از آن حمایت می‌کنند.
*برخی اصلاح طلبان جوان خوزستان نیز در قالب کانون اصلاح طلبان جوان (کاج) اعلام موجودیت کردند و در بیانیه خود تأسی بر تفکر ناب اصلاحات و ساختن ایرانی سربلند و خوزستانی آباد با مشی صحیح سیاسی و جذب و تربیت نیروهای جوان و عاشق وطن را هدف خود معرفی کردند.
*کمپین ‘آرمان شهر اهواز’ نیز در کنار دیگر گروه ها کار خود را طی چند ماه اخیر آغاز کرده است. این کمپین هدف خود را تلاش برای کسب آرای پاک شهروندان برای انتخاب شورای شهر می‌داند و بر انتخاب نیروی شایسته فارغ از نگاه جناحی و قومی تاکید کرده است .
*اعلام آمادگی عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ از دیگر شنیده‌های انتخاباتی در خوزستان است وی از هم اکنون سفرهای خود را به برخی شهرها آغاز کرده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.