مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: راه اندازی اپلیکیش اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نرم افزار اندرویدی (اپلیکیشن) ستاد اسکان آموزش و پرورش برای رفاه حال میهمانان نوروزی راه اندازی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: نرم افزار اندرویدی (اپلیکیشن) ستاد اسکان آموزش و پرورش برای رفاه حال میهمانان نوروزی راه اندازی شد.

محمد تقی زاده عمده ترین هدف طراحی این اپلیکیشن را راهنمایی، هدایت و تسهیل دسترسی مسافران نوروزی به ستادهای اسکان و سپس مدارس محل اسکان ذکر کرد و افزود: اطلاع رسانی سریع و به موقع با استفاده از امکانات رسانه های الکترونیک، معرفی اماکن گردشگری، درمانی، خدماتی، رفاهی و تفریحی از دیگر اهداف این برنامه است.

تقی زاده با اشاره به اهمیت ترویج مسائل فرهنگی با روش های مختلف گفت: در این نرم افزارعلاوه بر اطلاعات مربوط به پایگاه های محل اسکان و نقشه راهنمای مدارس در سراسر استان خوزستان، توصیه های فرهنگی و مذهبی، نکات ایمنی و بهداشتی نیز  ارائه شده است. همچنین، شهدای مدافع حرم به مخاطبان معرفی می شوند.

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش خوزستان تشریح کرد: اپلیکیشن ستاد اسکان نوروزی به صورت روزانه اخبار ستادهای اسکان، تراکم پذیرش مسافران در مدارس محل اسکان و اخبار مربوط به آب و هوا و اوقات شرعی اطلاع رسانی و به اشتراک گذاشته می شود. این نرم افزار تا شعاع ۲۰ کیلومتری ستادهای اسکان را بر حسب فاصله لیست کرده و مسافر می تواند محل مورد نظر را انتخاب کند.

تقی زاده در پایان گفت: ۳۴ ستاد اسکان در ۳۴ منطقه مستقر هستند. دراین مناطق، یک هزار و ۱۲۰ مدرسه دارند که ۱۱ هزار اتاق در این مدارس با تقسیم بندی چهار هزار و ۵۰۰ اتاق ویژه و شش هزار و ۵۰۰ اتاق درجه الف تقسیم شده اند. در کل استان، سه هزار نیرو به عنوان عوامل ستادی، اجرایی، خدماتی وظیفه اداره ستادها، پذیرش و اسکان در مدارس را به عهده دارند.

این نرم افزار در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان قرار دارد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.