معاون فرماندار شادگان : ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهرستان شادگان با اجرای طرح توسعه پایدار محقق می شود

 عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون فرماندارشادگان بر ضرورت ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهرستان تأکید کرد و گفت : این خواسته با اجرای طرح توسعه پایدار محقق می شود .

نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار درجلسه ستاد ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهرستان که با حضور کلیه اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد برضرورت ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهرستان شادگان تأکید کرد وگفت : ساماندهی مناطق حاشیه نشین شادگان با اجرای طرح توسعه پایدار محقق می شود .
معاون فرماندار شادگان با اشاره به درصد بالای حاشیه نشینی در استان ، کشور و جهان و تعاریف مختلف حاشیه نشینی ، برلزوم پیشگیری از رشد بی رویه حاشیه نشینی تأکید کرد و افزود فعال کردن کمسیونهای ماده ۹۹ و۱۰۰ قانون دهیاریها و شهرداریها یکی از راههای اصلی پیشگیری از حاشیه نشینی است .
وی یادآور شد مناطق حاشیه نشین شهر شادگان عمدتاً مهاجرین روستایی وطبقه پایین شهری هستند که بدون مجوز در درون یا خارج از محدوده شهر ساخت و ساز کرده اند .
آلبوغبیش با ابراز امیدواری در راستای تأمین اعتبارات طرح توسعه پایدار شهرستان ، بر لزوم اجرای مصوبات ستاد ساماندهی حاشیه نشین شهر توسط دستگاههای اجرایی شهرستان تأکید کرد و در ادامه مقرر گردید طرح های پیشنهادی دستگاههای اجرایی شهرستان برای اجرا درسال ۹۶ تهیه و ارائه شود .

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.