جذب ۱۰۰ درصدی بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد اندیمشک

 عصر جنوب : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک از جذب ۱۰۰ درصدی بودجه پژوهشی این واحد دانشگاهی خبر داد.
سید رضا موسوی‌نیا امروز  و در گفت و گو با فارس اظهار کرد: بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک در دو سال متوالی ۹۱ و  ۹۲ به طور ۱۰۰ درصدی جذب و صرف کارهای پژوهشی شده است.
وی افزود: بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، شش درصد هزینه پرداختی دانشجویان به واحدهای دانشگاهی به بودجه پژوهشی اختصاص دارد که بسته به میزان شهریه هر واحد دانشگاهی رقم قابل توجهی است و به ردیف‌ها و فعالیت‌های معین پژوهشی اختصاص داده می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک اضافه کرد: اجرای طرح‌های پژوهشی، خرید تجهیزات نرم‌افزار آی .تی، خرید تجهیزات کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، خرید کتب مرجع برای کتابخانه واحد و خرید تجهیزات مرکز سرور این واحد دانشگاهی از جمله موارد هزینه شده بودجه پژوهشی است.
موسوی‌نیا خاطر نشان کرد: خرید وسایل مورد نیاز بخش اینترنت و سرور اطلاعات واحد، حضور اعضای هیئت علمی برای ارائه مقاله در کنفرانس‌های داخل و خارج از کشور، حمایت از انجمن‌های علمی و تشویق مقالات اعضای هیئت علمی از دیگر موضوع‌های پژوهشی این واحد دانشگاهی است.
وی گفت: همکاری، همدلی و تفاهم سازنده در کنار تلاش حوزه پژوهشی واحد و کمک و مساعدت همکاران حوزه معاونت پژوهشی سازمان مرکزی دانشگاه، موجب شده تا بودجه پژوهشی به طور کامل جذب و برابر آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود هزینه شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.