الباجی در مراسم افتتاح مدرسه کوی علوی: نمی‌پذیریم در خوزستان کلاس کانکسی وجود داشته باشد

 عصر جنوب – asrejonoob.ir:شایسته مردم خوزستان نیست که دانش آموزان آن در کانکس درس بخوانند؛ ما این را نمی‌پذیریم که در خوزستان کلاس کانکسی وجود داشته باشد
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: شایسته مردم خوزستان نیست که دانش آموزان آن در کانکس درس بخوانند؛ ما این را نمی‌پذیریم که در خوزستان کلاس کانکسی وجود داشته باشد.

جواد کاظم‌نسب الباجی در مراسم افتتاحیه مدرسه امام حسین(ع) که صبح امروز (جمعه) در منطقه کوی علوی اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از آنکه به وزیر آموزش و پرورش جدید رأی اعتماد دهیم، با او صحبت کردیم و گفتیم خوزستان را دریابید. ما نمی‌پذیریم در خوزستان که خداوند همه نعمت‌ها را در آن جاری کرده است، شهرستان‌هایی مانند ایذه، هنوز مدارس کانکسی داشته باشند.

وی افزود: در اهواز که مرکز نفت است و اطراف آن چاه‌های عظیم نفتی وجود دارد، مشاهده می‌کنیم که دانش آموزان در گرمای ۶۰ درجه در کانکس درس می‌خوانند. این شرایط اصلا شایسته مردم خوزستان نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست خود با مسئولان آموزش و پرورش و اداره نوسازی مدارس استان، گفت: در آن نشست از مسئولان قول گرفتیم که همت کنند و به آن‌ها قول دادیم که در خصوص اعتبارات مورد نیاز و درخواست‌هایی که از مرکز دارند، در کنار آن‌ها خواهیم بود.

کاظم‌نسب الباجی گفت: امیدواریم وضع در خوزستان بهتر شود. به مردم استان این امیدواری را می‌دهم که نمایندگان این دوره از مجلس شورای اسلامی در کنار آن‌ها هستند و با همت و جهشی خاص به مسائل وارد می‌شوند.

امروز صبح، مدرسه ۱۵ کلاسه امام حسین(ع) با زیربنای کل ۲۲۵ مترمربع، مساحت کل ۲ هزار و ۶۱۰ مترمربع و اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در کوی علوی اهواز به بهره‌برداری رسید.

 
منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.