بازدید مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب از زادگاه نفت

عصر جنوب: مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب از زادگاه نفت و شهر اولین ها بازدید کرد .

به گزارش عصر جنوب از مسجدسلیمان ، محسن امیریان نماینده مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب از برخی پروژه های در دست اجرا و همچنین ساختمان های ملکی شرکت ملی نفت در این شهر دیدن کرد .

در این بازدید یکروزه ، بیمارستان قدیمی امام خمینی (ره) صنعت نفت ، درمانگاه و پلی کلینیک تخصصی میدان و پروژه شهرک مسکونی ۱۴۰۰ واحدی حضرت ولی عصر (عج) از جمله نقاطی بودند که از سوی این مقام شرکت ملی نفت مورد بازدید قرار گرفتند .

مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن اشاره به تاریخچه و نقش مسجدسلیمان در صنعت نفت گفت : مسجدسلیمان نقشی درخشان و ماندگار در صنعت نفت دارد و می بایست در خصوص عمران و توسعه این شهر نگاه ویژه ای داشته باشیم.

محسن امیریان افزود : به نظر بنده اولویت نخست ساماندهی بخش بهداشت و درمان صنعت نفت و راه اندازی بیمارستان و پلی کلینیک های تخصصی جهت افزایش شاخص های خدمات بهداشتی به کارکنان خصوصاً پرسنل واحدهای عملیاتی موجود در منطقه می باشد .

محمد خانچی فرماندار اسبق مسجدسلیمان و مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور اجرایی نیز که در این سفر یکروزه محسن امیریان را همراهی کرد توضیحات مبسوطی در خصوص وضعیت و ساختار موجود شهرستان مسجدسلیمان و مشکلات و موانع توسعه این شهر نفتی به وی ارائه کرد .


 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.