در صورت مفقودی گذرنامه در عراق چه کنیم؟

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در صورت مفقود شدن گذرنامه، به یکی از کنسولگری‌های کشورمان در عراق مراجعه کنید.
سرهنگ علی قاسم‌پور با بیان اینکه حتما پس از ورود به مرز عراق، از مهر ورود به آن کشور در گذرنامه خود مطمئن شوید، به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: در صورت مفقود شدن گذرنامه ، به یکی از کنسولگری‌های کشورمان در عراق مراجعه کنید.

وی خاطرنشان کرد: به منظور حفاظت از مدارک خود و پیشگیری از مفقود شدن آنها، از همراه داشتن مدارک غیرضروری اعم از شناسنامه، کارت ملی، کارت بسیج و نظایر آن و اشیاء قیمتی و طلاجات خودداری کنید. ضمن اینکه زائران اسناد و مدارک خود را به افراد ناشناس و غیر مطمئن واگذار نکنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: زائران اربعین قبل از اعزام به پیاده روی اربعین تلفن‌های ضروری خصوصا مسئولان کاروان و همراهان را برای سهولت در دسترسی در مواقع اضطراری به همراه داشته باشند.

قاسم پور در پایان با آرزوی توفیق و قبولی زیارات برای هموطنان تاکید کرد: امیدواریم با احترام به قوانین و مقررات دولت عراق و آداب و رسوم مردم آن کشور تصویر مثبت و الگوی شایسته ای ازاخلاق اسلامی و فرهنگ ایرانی به مردم و دولت آن کشور ارائه کنید.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.