کمایی: جمع آوری جانواران موذی وظیفه اداره راه و ترابری است/علت جمع شدن موش ها وجود مواد غذایی است

عصر جنوب: کمایی گفت:با توجه به اینکه قانون ،سم زدایی درسطح معابر را ممنون کرده است باید اداره راه و ترابری و اداره بندر،فکر اساسی برای از بین رفتن این موجودات موزی کنند.
به گزارش عصر جنوب به نقل از ماهشهر امروز،مهندس کمایی شهردار بندرماهشهر در حاشیه جلسه شورای سلامت شهرستان اظهارداشت: از بین بردن موجودات موزی همچون موش ها در حوزه کاری شهرداری ها نیست، بلکه وظیفه حوزه راه و ترابری ، شهرسازی،سازمان بنادروکشترانی شهرستان است.

وی افزود:علت جمع شدن موشها وجود مواد غذایی است که در اختیار آنها قرار می گیرد،این غذا را چه کسی به آنها می دهد؟همان حوزه ای که صاحب همان محوراست،اداره راه وترابری،اداره بندرو بارگیری های زیر نظر سازمان بنادر وکشتیرانی هستند.

شهردارماهشهرعنوان داشت:وقتی وزارتخانه ای اقدامی را انجام می دهد ازماهشهرتا تهران و دیگر استان ها  باید هم شاهد چنین موجوداتی باشیم آن هم به این دلیل که از وسایل حمل ونقل مناسب استفاده نمی شود و شرکت های باربری که دربندرمرتبط هستند باید پاسخگو باشند.

کمایی گفت:اگر در یک مرحله طعمه گذاری کنیم وموش ها را از بین ببریم باز هم قابل مشاهده هستند، ولی واقعیت این است که خیلی از سرمایه کشور در کنارجاده ها درحال از بین رفتن است.

این مقام مسئول درپایان خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه قانون ،سم زدایی درسطح معابر را ممنون کرده است باید اداره راه و ترابری و اداره بندر،فکر اساسی برای از بین رفتن این موجودات موزی کنند.

 


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.