خرمشهر نیاز به همدلی مسئولان دارد

عصر جنوب: فرماندار سابق خرمشهر گفت: خرمشهر نیاز به همدلی مسئولان دارد.

عبدالله حسینی در حاشیه جلسه تودیع و معارفه فرمانداران خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ۵۶ ماه در خرمشهر در خدمت مردم شریف و غیور خرمشهر بودم و با تمام تلاش کار خود را انجام دادم.

وی فرماندار جدید را فردی لایق و با سابقه خواند و افزود: حیاتی سابقه کار به عنوان فرماندار ایلام و مهران را داشته و از برادران خوب و پیگیر است و مطمئناً در رفع مسائل و مشکلات کوشا خواهد بود.

فرماندار سابق خرمشهر از تمام افرادی که در مدت خدمتشان در انجام امور همکاری داشته‌اند، تشکر کرد و گفت: از شورای تامین که برقرار کننده نظم و امنیت به‌ ویژه در مراسم‌هایی همچون انتخابات‌ها بوده‌، از ائمه جماعت سابق و فعلی، از نماینده گذشته و کنونی، از هنرمندان، ورزشکاران، اهالی رسانه و تمام مسئولانی که هر کدام به نحوی من را در راه رفع مشکلات، برقراری نظم و توسعه شهرستان در این مدت یاری کرده صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

حسینی ادامه داد: تمام اقدامات انجام شده در این مدت که تمام دستگاه‌های در انجام این امر دخیل بوده‌ را تقدیم می‌کنم به روح تمام کسانی که در راه ایران اسلامی خون خود را نثار کردند.

وی در پایان با بیان اینکه خرمشهر نیاز به همدلی مسئولان دارد عنوان کرد: امیدواریم تمام کارهای انجام شده در راستای سفارش شهدا بوده و در این مدت امانت‌دار خوبی نسبت به شهیدان بوده باشیم و توانسته باشم ذره‌ای از دین خود را نسبت به شهدا ادا کرده باشیم.

 


 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.