رادیو اربعین آغاز به کار کرد + موج

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رادیو اربعین امروز فعالیت خود را در داخل و خارج از کشور آغاز کرد.

این شبکه رادیویی به‌صورت مناسبتی و تا پایان ماه صفر مصادف با ۱۰ آذر ماه امسال برای دومین سال پیاپی فعالیت خواهد کرد و برای تمامی هموطنان و زائران اربعین حسینی قابل دسترسی خواهد بود.

در تمام نقاط جهان که امکان دسترسی به شبکه اینترنت وجود داشته باشد، با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه رادیو که از طریق  نشانی www.iranseda.ir  قابل دسترس است، امکان شنیدن این شبکه و همچنین تمامی شبکه‌های رادیویی وجود دارد. مخاطبان می‌توانند از طریق دستگاه‌های ستاب باکس، گیرنده‌های دیجیتال این شبکه را دریافت کنند. همچنین مخاطبان می‌توانند برای تعامل بیشتر با شماره ۳۰۰۰۹۵۵ با این شبکه در ارتباط باشند.

مخاطبان می‌توانند رادیو اربعین را روی موج اف ام ردیف ۹۵٫۵ مگاهرتز در تهران، روی موج اف ام ردیف ۹۱٫۹ مگاهرتز در نجف اشرف و روی موج اف ام ردیف ۹۰٫۹ مگاهرتز در کربلای معلی دریافت کنند. موج این شبکه در استان‌ها نیز از طریق صدا و سیمای استانها اعلام می‌شود.

بازتاب آخرین اقدامات دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان به زائران اربعین، اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه از اخبار مربوط به حضور میلیونی زائران و تمامی تدارکات مربوط به سفر بخش هایی از اولویت برنامه‌های این شبکه رادیویی است.

پخش روزانه دعای عهد بعد از اذان صبح و دعای ندبه بعد از اذان صبح روزهای جمعه، پخش سخنرانی هایی از وعاظ معروف، سخنان کوتاه وعاظ در باکس های مختلف، پخش مستندهای رادیویی ویژه اربعین، نمایش های رادیویی ویژه این ایام، پخش مداحی، اخبار کمیته‌های ستاد اربعین، مباحث کارشناسی در زمینه تبیین فلسفه اربعین و پیاده‌روی آن، مباحثی درباره دلایل اهمیت زیارت اربعین و تفسیر فرازهایی از زیارت اربعین، آداب و احکام زیارت، امنیت و بهداشت سفر، فضایل قرائت قرآن کریم در سفر اربعین، تفسیر فرازهایی از زیارت وارث و فرازهایی از زیارت جامعه کبیره، آموزش مکالمه، کلمات و اصطلاحات پرکاربرد عربی که در سفر لازم خواهد بود و پخش ترتیل روزانه یک صفحه از قرآن کریم از برنامه‌های روزانه رادیو اربعین خواهد بود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.