برای اتباع خارجی مقیم ایران، ویزای اربعین صادر می‌شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از صدور ویزا برای اتباع خارجی مقیم ایران به منظور شرکت در مراسم اربعین خبر داد.
به گزارش مهر، حسین ذوالفقاری در جمع بندی شانزدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین در خصوص احتمال بازگشایی مرز سومار برای اربعین امسال گفت: با توجه به جمع‌بندی‌هایی که اخیرا داشته ایم طرف عراقی اعلام آمادگی کرده است، اما لازمه این بازگشایی فراهم شدن زیرساخت های لازم از سوی طرف عراقی و ایرانی و همچنین اعلام امنیت کامل از سوی دولت عراق است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از برگزاری جلسه ای به منظور بررسی احتمال بازگشایی مرز سومار خبر داد و افزود: جلسه ویژه‌ای در این هفته با حضور مسئولان برگزار خواهد شد تا پس از بررسی های لازم به این جمع بندی برسیم که باز شدن این مرز کمکی برای مرز مهران قطعی می شود یا خیر.
وی از نهایی شدن بیمه زائران اربعین امسال خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مباحث مطرح شده پیرامون بیمه و بیمه گذار زائران امسال باید بگویم که موضوع بیمه زائران نهایی و قرارداد آن با بیمه گذار مربوطه به امضا رسید تا خدمات رسانی به بیماران و سانحه دیدگان احتمالی در سفر اربعین به درستی انجام شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.