جلسه تودیع و معارفه فرماندار خرمشهر برگزار شد

عصر جنوب: جلسه تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید خرمشهر با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

 

ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید خرمشهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

در این نشست امام جمعه خرمشهر و مینوشهر، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، مدیر سیاسی اجتماعی استانداری استان خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، اعضای شورای تامین خرمشهر، شهرداران و بخشداران خرمشهر و مینوشهر و سایر مدیران دستگاه‌های دولتی حضور دارند.

 

در این نشست رسمی امام جمعه خرمشهر، معاون استاندار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، حسینی فرماندار سابق خرمشهر و حیاتی فرماندار فعلی این شهرستان به سخنرانی پرداختند که اشاره به موقعیت خاص خرمشهر از لحاظ ابعاد مذهبی، فرهنگی و اقتصادی و به ویژه پیوستن این شهرستان به مناطق آزاد محور سخنان این جلسه بود.

 

همه سخنرانان بر لزوم تلاش برای اجرای هر چه بهتر مسئولیت از جانب متولیان به‌منظور دستیابی به توسعه در منطقه اتفاق نظر داشتند.

 

در پایان این جلسه از زحمات عبدالله حسینی تقدیر و ولی‌الله حیاتی به‌ عنوان فرماندار جدید خرمشهر معارفه و منصوب شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، اجتماع مسالمت‌آمیز جمعی از شهروندان خرمشهری برای اعتراض به عدم رسیدگی به مسئله بازسازی پل شناور منیخ و درخواست برای رسیدگی فوری به این موضوع و تشکیل جلسه فوری برای بررسی این مشکل با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، فرماندار و شهردار خرمشهر از جمله حاشیه‌های این نشست بود.

 

 


 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.